har ni någon guide om hur man gör? Vill föra över lite musik till konsolen men vet inte hur man gör riktigt. Jag vet dock att man ska ha Media center men jag kunde inte installera det eftersom mitt xp inte stödjer Media center (!?)
Uppskattar hjälp!
har ni någon guide om hur man gör? Vill föra över lite musik till konsolen men vet inte hur man gör riktigt. Jag vet dock att man ska ha Media center men jag kunde inte installera det eftersom mitt xp inte stödjer Media center (!?)
Uppskattar hjälp!
Vill du bara föra över så borde en USB disk eller DVD skiva vara bäst. Ska du streama så fungerar TVersity.
ingen som vet?
hade du provat så hade du vetat det nu. ja.
http://www.google.se/search?q=transf...es+to+xbox+360 ger också mängder med svar.![]()
ok, jag har testat med en USB sticka men jag hittar inte riktigt hur man för över från USB till 360ns hårddisk
installera media player 10 så kan du streama låtarna.. funkar utmärkt
Jag har nu forskat lite om detta. Det går inte att föröver filer från USB minne till hårddisken. Enda sättat att få låtarna till disken är att först bränna audioCD och sen låte boxen rippa ner låtarna. och streama är det sista jag vill göra eftersom jag vill ha en custom playlist i GTAIV.
Jag tror det blev lite fel där. Jag var nästan säker på att det gick att föra över filer via lagringsmedium men jag måste ha blandat ihop 360:n med ps3. Med PS3 kan man bara stoppa in ex XVID/AVI filen i en mapp som heter VIDEO och sedan trycka triangel och kopiera över. Det går även att kopiera från mediaservern.
Jag tror det är rätt kört med 360:n tyvärr.
Varför inte bara ha det på en skiva?
Eller om du är lite våghalsig; öppna disken med Datel Xport medans den är kopplad till datorn med ex X360USB och lägg in musiken. Finns nog en risk att man kan bli bannad dock.
Last edited by razor1394; 2008-04-29 at 01:22.
Bookmarks