Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Problem

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    0

Thumbs down Problem

Köpte ett xbox premium för inte så länge sen ett begagnat från eb games. Flashade sedan det på psx. och nu till det tråkiga läsaren lätt högt från början men nu låter den som ett helvete och spelen laggar till då.. Tror min läsare pajat.. Hur går jag lättast tillväga och fixa det? har varken lappen från psx eller microsoft kvar då jag bytte skalet på den efter. Kvitto på maskinen och från psx har jag...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Kom in och byt läsare, runt 1200:-

Har du tur är det bara "magneten" som lossnat, fixas för c:a 500:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    0

Sv

Om jag kommer in med det kostar det pengar om ni ska ta en titt vilket felet är?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi kan göra en snabb bedömning utan kostnad
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    0

Sv

Kommer nog förbi imorgon.. vad har ni för öppet tider nu under veckan är det vanliga öppettider?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Som vanligt men stängt på torsdag 1 maj

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    0
    skiverna blir repiga så fort man sätter i skiverna. kan det vara magneterna fortfarande ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Kan det ju vara eftersom magneten håller skivan på plats :-) Men säg gärna till om detta när du kommer in så slipper vi repa fräscha skivor i onödan.

Liknande diskussioner

1. Problem med streaming!!:S
    By bucko in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 20:28
  2. Knepigt problem med Argon!
    By 99stoffe99 in forum Nintendo WII - Argon / Wiiktus / Injectus
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 23:59
  3. Problem med mitt M3Lite(MSD)
    By jack_bauer in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 09:17
  4. Litet problem..
    By bmd in forum X-BOX Hårdvaruforum