Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Backups/orginal på samma konsol?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18

Backups/orginal på samma konsol?

Vad är rekommendationen, spelar det någon roll om man spelar både backups och orginal på boxen, eller bör man hålla sig till enbart backups?

Jag kör senaste fw, har nog kört lite blandat så det är väl för sent för att fråga, men är mest nyfiken.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av JayC Visa Inlägg
    Vad är rekommendationen, spelar det någon roll om man spelar både backups och orginal på boxen, eller bör man hålla sig till enbart backups?

Jag kör senaste fw, har nog kört lite blandat så det är väl för sent för att fråga, men är mest nyfiken.
    vad vill du fråga om? spelar roll för vad? liveban? sålänge dina backups är riktiga är ska det vara lugnt med live.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    vad vill du fråga om? spelar roll för vad? liveban? sålänge dina backups är riktiga är ska det vara lugnt med live.
    Nej nej, ifall det spelar någon roll beroende på om det regnar eller inte ute

Nej mina backups är overkliga, förlåt men hatar dryga personer så jag kör drygt tillbaks.

Självklart frågar jag pga om det är större chans att bli upptäckt om man blandar orginal och R I K T I G A backups.

Ifall någon vet som sagt, vad annars är ett forum till för om inte frågor

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26

Nej mina backups är overkliga, förlåt men hatar dryga personer så jag kör drygt tillbaks.

Självklart frågar jag pga om det är större chans att bli upptäckt om man blandar orginal och R I K T I G A backups.

drygt? du har ju inte frågat om någon särskillt... skriv det i frågan istället... alltid kul med gissningstrådar... det är inte självklart att din fråga gäller live så du ställt den...

tex... "är det större chans att bli bannad på live om man kör orginal och backups på samma maskin?"

Registrerade
    Apr 2008
    Respekt
    0

haha men lägg av, ställ en tydlig fråga istället!

Liknande diskussioner

1. Samma fråga här som på ps3, varför 60gig+??
    By bmansweden in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 14:11
  2. Varför funkar inte NTSC GTA 4 med Pal konsol?
    By davidos90 in forum Grand Theft Auto IV (360)
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 20:53
  3. Vilket är det bästa chippet till min Wii konsol!?
    By fifthy in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 12:56
  4. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 14:10
  5. Bannad konsol, ingen support
    By BerraSVE in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 18:33

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner