tjena int21 kul att du har kunnat flasha din lite-on låter spännande skulle du kunna hjälpa mig lite
tjena int21 kul att du har kunnat flasha din lite-on låter spännande skulle du kunna hjälpa mig lite
success! flashade min BenQ nyss, piece of cake!
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
kaffetandfen grattis kan du berätta lite hur du gjorde vad behöver man för utrustning
Det finns en egen tråd för iXtreme 5.x, ställ helst frågor om flashing i den. Speciellt om det är flashning av benq/samsung det frågas om.
Och så finns det ju egna trådar även för just benq och samsung sedan länge, det går att flasha dessa på exakt samma sätt som förut med ett otal olika verktyg i dos å windows.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har liteon vad eller vilka saker exakt behöver jag
Ett par glasögon, internetuppkoppling, och adressen till google: http://www.google.se/
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
någon som provat med Xtractor Pro (Maximus) den borde väl och så fungera
någon som vet vilken som är bättre ???
blixten100 du e rolig du nöthjärna det verker som du föddes från ett stort hål som heter google
Får jag fråga vad med Maximus extractor som är skräp? Min fungerar utmärkt med Maximus Spear.Xager:
Maximus extractor är totalt skräp. Köp en CKV3 istället
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
Okej, har aldrig upplevt några som helst problem *peppar peppar* men smaken är väl som baken då gissar jag
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
Tack ska du ha, alltid upplyftande med lite kritik från en som inte ens kan hitta Sök-knappen...
Och nej, jag föddes inte ifrån google, jag föddes fullt frisk, tio fingrar, tio tår, på BB i Östersund.
Varför verkar det som något annat?
Alla kan inte hålla samma ideal som dig, vad gäller halvtaskiga forum-inlägg, minimalt med syre vid födseln, mm.
Hoppas du hittar det du söker (hoppas iaf att du kommer att söka) och att du lyckas fint med din Liteon!
Last edited by Blixten100; 2008-12-24 at 22:54.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
psxcare, börja sälja CKV3 lite och proben så kan jag komma och köpa
CKV3 lite: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=942
Spear eller Probe hoppas vi få in runt nyår.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
äntligen dax för lite flashning vad har ni för öppetider nu under jul och nyår ?
Hansi eller nån annan !
,min liteon läsare verkar blivit förstörd av allt strul har hänt allt möjligt på den nu :@ skulle vilja veta va det kostar att få dvd nyckeln om ni försöker läsa ur den om jag kommer in med min läsare bara ?
har en samsung som ligger som tur är
maximus är underbar,inget fel på den,köp den likväl..
inte nu när driven verkar skadad ...
r707 punkten e skadad men funkar verkar det som och en annan punkt som mönsterbanan pajja men som e "fixad" men e bara prova läsa ur den funkar det så e det kanon annrs får jag väl köpa ny men kommer in med den öppnad så går det snabbt
Sjukt mysigt att man flasha lite-on läsarna nu men om man hade tänkt att göra det själv behöver man då ett sånt där ckv3 paket eller går det göra utan det?
Helt oerfaren men sugen på att testa iaf, vilken guide bör man följa osv?
nice Hansi, när du har proben kommer jag upp och köper båda samtidigt så jag kan flasha min nya elite ^^
tjena hansi jag tänkte flasha min 360 har liteon vad behöver jag köpa ifrån er allt som allt
Bookmarks