Spelet påstår redan vid första uppstart att det inte finns plats på minneskortet, (som spelet är sparat och körs ifrån). fel på kortet?
Det är ett helt sprillans kort 4G från scandisk.
/
Spelet påstår redan vid första uppstart att det inte finns plats på minneskortet, (som spelet är sparat och körs ifrån). fel på kortet?
Det är ett helt sprillans kort 4G från scandisk.
/
Piratkort?
Kolla FAQen för en guide
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Är det sCandisc så är det pirat, annars har jag aldrig hört talas om att någon kopierar sandisc, brukar mest stå sony på piratkorten :-)
Gör backup på det som är viktigt på kortet och formattera om det från PSP systemmenyn.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo såklart är det Sandisc, tror inte att det är pirat.
Körde en format, och nu vill inte korter läsas alls i kortläsaren, via sladd och PSP'n funkar det dock.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks