Original inlägg av
FantomenK
äsch... detta är ju internet.. skämtåsido... de var en hel del aktivitet på de här forumen förr då de skedde lite mer saker runt wii.. Visserligen sker det en hel del inom Homebrew men det verkar som de flesta, inklusive mig söker sig till andra mer inriktade forum som inte är överfyllda med "hjälp mig" trådar... Detta är ett supportforum.. folk ser det väl också som precis det...
Är beredd att hålla med FantomenK här. Jag har alltid sett det här som ett support forum på svenska. Tendensen är att man är extremt aktiv under "köp-perioden" för att plugga in den nya scenen och ta in allting och sedan bli mindre aktiv. Jag, själv följer alla wii-nyheter som kommer och tittar in några gånger i veckan in på psxcare forumet men skriver sällan någonting.
Original inlägg av
joellindgren
Ett mycket bra supportforum dessutom. PSXCare har funnits för mig sedan jag chippade PSX för många herrans år sen.
Köpte min PS2:a från psxcare för 4 år. Och när det var dags för wii, hade jag inte en tanke på att köpa från någon konkurrent som var 500kr billigare. Jag prioriterar support före och jag har full förtroende för psxcare om jag skulle behöva support i framtiden.
Jo, förresten, lite ironi i FantomenKs svar till Hansi kan väl vem som helst se?
Last edited by Lillejan; 2008-05-22 at 23:40.
PS2 DMS4 PRO
Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
PS3 Slim 160GB original
NDS Lite M3 Real 8GB
Bookmarks