Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: VIKTIGT TILL ALLA PÅ psx-care-FORUMET [detta är INTE flaming lr spam]

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0

    VIKTIGT TILL ALLA PÅ psx-care-FORUMET [detta är INTE flaming lr spam]

    Jag med flera har kanske märkt att detta forum är segt samt har för lite nytt blod och nåt behöver göras...gå in på denna tråd och skriv dina åsikter om vad ett bra forum med röj i ska ha så vi kan kolla vad det är vi saknar....


    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=34569


    Jag diggar detta forum och detta är ingen kritik mot någon, snarare en förhoppning om att det går att göra bättre...
    Last edited by bmansweden; 2008-05-19 at 02:00. Anledning: glömde....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  2. #2
    Det här är visst spam
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    JAG bestämmer om det är spam eller ej :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    251
    Respekt
    18
    Jag Bestämmer vem som bestämmer :-)

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
    Jag Bestämmer vem som bestämmer :-)
    DET DÄR var SPAM däremot
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
    Jag Bestämmer vem som bestämmer :-)
    snart kommer nån att bestämma att du inte får posta här längre om du fortsätter sådär...

    detta är en seriös post, gå in på länken och lämna dina åsikter om forumet istället...
    om du har några seriösa sådana vill säga, konstruktiva med andra ord...
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    251
    Respekt
    18
    äsch... detta är ju internet.. skämtåsido... de var en hel del aktivitet på de här forumen förr då de skedde lite mer saker runt wii.. Visserligen sker det en hel del inom Homebrew men det verkar som de flesta, inklusive mig söker sig till andra mer inriktade forum som inte är överfyllda med "hjälp mig" trådar... Detta är ett supportforum.. folk ser det väl också som precis det...

  8. #8
    Ett mycket bra supportforum dessutom. PSXCare har funnits för mig sedan jag chippade PSX för många herrans år sen.
    Xbox [1.1] - Flashat
    Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    118
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av FantomenK Visa Inlägg
    äsch... detta är ju internet.. skämtåsido... de var en hel del aktivitet på de här forumen förr då de skedde lite mer saker runt wii.. Visserligen sker det en hel del inom Homebrew men det verkar som de flesta, inklusive mig söker sig till andra mer inriktade forum som inte är överfyllda med "hjälp mig" trådar... Detta är ett supportforum.. folk ser det väl också som precis det...
    Är beredd att hålla med FantomenK här. Jag har alltid sett det här som ett support forum på svenska. Tendensen är att man är extremt aktiv under "köp-perioden" för att plugga in den nya scenen och ta in allting och sedan bli mindre aktiv. Jag, själv följer alla wii-nyheter som kommer och tittar in några gånger i veckan in på psxcare forumet men skriver sällan någonting.

    Citat Original inlägg av joellindgren Visa Inlägg
    Ett mycket bra supportforum dessutom. PSXCare har funnits för mig sedan jag chippade PSX för många herrans år sen.
    Köpte min PS2:a från psxcare för 4 år. Och när det var dags för wii, hade jag inte en tanke på att köpa från någon konkurrent som var 500kr billigare. Jag prioriterar support före och jag har full förtroende för psxcare om jag skulle behöva support i framtiden.


    Jo, förresten, lite ironi i FantomenKs svar till Hansi kan väl vem som helst se?
    Last edited by Lillejan; 2008-05-22 at 22:40.
    PS2 DMS4 PRO
    Wii D2CKey BOOT2 CFG USBloader + Seagate Freeagent GO 500GB (extern hdd)
    PS3 FAT 40GB (500GB) KMEAW CFW3.55 + Seagate Freeagent GOFLEX 500GB (extern hdd)
    PS3 Slim 160GB original
    NDS Lite M3 Real 8GB

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg

    Jo, förresten, lite ironi i FantomenKs svar till Hansi kan väl vem som helst se?

    Oh yeah :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Guide till streaming i XBMC
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 97
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 19:09
  2. 6.6 Guide till streaming i XBMC av fArGo_sWe
    By fArGo_sWe in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:14
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. Chip är olagligt, PSX care och alla andra är oseriösa
    By Gustav_A in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2001-12-15, 16:45
  5. till PSX CARE
    By -= Mighty =- in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-09-22, 15:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •