Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Psxcareklistermärke innuti boxen?

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Psxcareklistermärke innuti boxen?

    Hej!
    Nu har jag råkat ut för oturen att få ring of death (för andra gången).
    Dock är min box numera flashad hos psxcare, och jag har ett svagt minne, som jag inte vet om det stämmer, att ni på psxcare klistrade fast något psxcareklistermärke innuti xboxen. Stämmer det? Jag har ju ingen lust att skicka den till M$ med det klistermärket kvar isåfall.
    Annars så har jag iallafall ett Microsoft garantiklistermärke jag tänkt klistra på, men vill först vara säker på att dom inte hittar några andra klistermärken i boxen som kanske är lite opassande

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Klistermärket från oss sitter under frontpanelen precis som microsoftmärket. Har du köpt en ny dvdläsare av oss så kan det sitta ett klistermärke på den däremot.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Klistermärket från oss sitter under frontpanelen precis som microsoftmärket. Har du köpt en ny dvdläsare av oss så kan det sitta ett klistermärke på den däremot.
    Aha, tackar för svaret, sitter på jobbet nu, så jag hade ingen chans att inspektera boxen
    Ska göra ett försök att skicka in den och hoppas på det bästa.
    Tackar för det snabba svaret!

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Hej.
    Om jag skickar in min xbox 360 för reperation är det nödvändigt att "återställa" flashningen? Eject-knappen är nästan helt trasig och eftersom den än så länge inte är helt körd så är det kanske lite väl bökigt att lämna in den för återställning, skicka in på reperation och sen flasha igen.
    Finns det ingen genväg? Kan jag lämna in den någon annanstans (psxcare?) eller chansa på att de inte märker att läsaren är modifierad?
    (btw har garanti kvar)
    Mycket tacksam för svar
    / Claes

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Men varför ställa samma fråga hela tiden. Sök på forumet. Om du vill vara helt säker så återställer du den först. Om du vill chansa kan du skicka dit den som den är, det är många som fått den reparerad ändå!

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Självfallet har jag läst liknande trådar, fiskade mer efter huruvida jag behöver skicka in den alls.
    Vill inte vara den som är den men problemet uppstod ganska direkt efter att jag lämnat in den på PSXcare. Hoppas kunna få någon hjälp från psxcare.
    Tack.
    / Claes

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har svarat dig via mail eller msn/skype tidigare idag, skrev att du borde komma in med den i butiken så vi kan se om det är något som går att fixa direkt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Testa om boxen från Tyskland är flashad
    By Chsandberg in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 22:35
  2. Titta på brända filmer i boxen
    By Solros in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 15:16
  3. Xlink kai låser boxen
    By nalle077 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 22:56
  4. Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 22:45
  5. HJÄLP!! Boxen startar inte längre?
    By sandbergsomfan in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 18:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •