Jo det är jag medveten om, men det kanske kan vara värt det om man slipper påfrestningar på moderkortet. Men jag tackar för guiden, tillsammans med den länkade guiden så var den ju lätt att förstå (bilder m.m). Jag var precis i "bakningsfasen" när jag skrev det förra inlägget och hade inte skruvat fast moderkortet igen. Den hade fortfarande RROD då men sen släppte jag lite på skruvarna till kylarna och då försvann det sen. Men eftersom det sitter skruvar i en fyrkant runt processorerna och dessa skruvar tar i chassit först och man sedan skruvar i orginalskruvarna runt om kanterna så bör det ju bli lite påfrestningar, men dock inte under CPU eller GPU eftersom skruvarna sitter runt dessa. Och det är ju problemområdet om jag förstått det hela rätt. Så egentligen så kanske det inte gör så mkt. Men jag ska prova pilla lite till imorgon och borra igenom chassit, det kan ju vara värt det, man vet aldrig. Tack iaf för att du delar med dig av bra info. Bara att hoppas att det klarar sig ett tag!
Bookmarks