Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Gamecube från er?

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Question Gamecube från er?

    Hej, jag är lite ny här och sammt ny inom chipning osv. Men har en fråga.

    Säljer ni fortfarande "GameCube med monterat Viper EXTREME (USB) chip"? och om priset är det som står där?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag råkar faktiskt ha 2st gamecube på lagret, så jag kan leverera en gamecube med viper extreme för det pris som står på hemsidan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Tjena - jag är också intresserad av en färdigchippad kub (inklusive skal som gör att man kan köra stora skivor). Har ingen direkt koll på alla chip som finns men man vill ju ha så mycket kompabilitet som möjligt för olika regioner osv. Jag antar att även dom chip som inte går att uppgradera borde vara så pass stabila idag att det egentligen inte spelar nån roll (avsaknaden av uppgraderingsmöjligheter, alltså). Så det blir väl Duo-Q eller Xeno - den som nu är "bäst".

    Har ni fortfarande nån hemma och vad skulle det kosta månne - Kub, chip, montering av chip och nytt skal?

    Och, om ni inte har nån hemma - vad skulle det kosta med chip, montering av chip och skal?

    Jag orkar inte bråka med min Wii längre... =P

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har fortfarande kuberna kvar, skall finnas pris inkl chip på hemsidan. För skal tillkommer det väl en 350:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Gött. Så, typ 1900 med chip monterat, plus 350 för skalet (inklusive montering?).

    Är det någon vesäntlig skillnad på "Xeno" chippet och "Duo-Q" chippet? Har ingen aning om vilket man ska välja... =/

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ta det vi har kvar några av på lagret, har inte kollat dom burkarna på rätt länge, kan vara något av dom som är slut :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Feb 2008
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    49
    Respekt
    17
    Lyckades till slut övertala min griniga Wii att den visst kan spela GC spel. Men jag fick ta hjälp av Ritek's G05 skivor innan den gav upp och började fungera.

    Nu funtar jag däremot på en DS istället... =P

Liknande diskussioner

  1. 12v från 360 moderkort?
    By Noneed in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 07:45
  2. HJÄLP!spela spel från extern hårdisk
    By Tofferi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 16:10
  3. Köpa drive från kina, spela spel här?
    By jwradhe in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 19:33
  4. Någon som vet vart man kan ladda ner gamecube spel till wii:et?
    By budida in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 13:26
  5. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •