Visa Omröstnings-resultat: Betyg på GTA IV

Voters
31. Du får inte rösta på denna omröstning
  • 1

    2 6.45%
  • 2

    1 3.23%
  • 3

    1 3.23%
  • 4

    10 32.26%
  • 5

    17 54.84%
Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Tjusningen med GTAIV!?

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17

    Tjusningen med GTAIV!?

    Har aldrig vart ett fan av GTA-serien direkt men var tvungen att köpa det bara för att det vart så jädra mycket snack om att det ska vara "årets spel" osv osv..

    Lirat nu i 5h ungefär och fattar fortfarande inte vad det roliga är!?
    Sno bilar, puckla på någon vilt främmande människa på gatan, ragga på brudar osv osv.. Vad är det roliga med det liksom i längden!?

    Någon som kan förklara vad jag missat för poäng med tanke på att det ska vara "årets spel" !?

    Annars blir det nog att hysta upp det på "anteckningen" lr byta ut det mot något annat roligare på EB-games

    Är jag den enda som tycker att GTA är rent ut sagt för jädra trist!?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    storyn, miljön, friheten, biljakter, våld och radion.

    endera väljer man att köra story eller att bara leka omkring i staden eller både och. valfriheten att hitta tex alla stunthopp, duvor samtidigt som man kan råka in i en större eldstrid gör detta spelbart väldigt länge och skulle man tröttna kan man lira multiplayer för att sedan leka vidare.

    du svarar på din fråga själv.

    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Har aldrig vart ett fan av GTA-serien direkt men var tvungen att köpa det bara för att det vart så jädra mycket snack om att det ska vara "årets spel" osv osv..
    gillar man inte gta vid första tillfället blir de svårt att gilla det sen. sedan tror jag att spelet blir så mycket bättre om du spelat de tidigare spelen i serien och sen väntat på att man ska kunna flyga ur bilrutan etc. smådetaljer som de lyckats klämma in i detta.

    varför tycker du det är så trist?
    Last edited by int21; 2008-05-29 at 11:45.

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    369
    Respekt
    17
    Tror nog att anledningen för att jag tycker det är så trist är att man kan göra så mycket helt enkelt. Ser inte tjusningen med att kunna springa runt hur man vill och ibland inte göra något annat än just bara springa och göra ett fräckt hopp lr liknande. Är väll antagligen samma anledning som jag mer lr mindre avskyr World Of Warcraft. (och det ska visst vara rätt poppis runtom i världen)

    För mycket dötid och för lite action liksom! Visst är det mycket action i sådana här spel när det väl händer. Men det är tiden mellan dom stunderna som gör att jag tröttnar ganska fort.

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
    Tror nog att anledningen för att jag tycker det är så trist är att man kan göra så mycket helt enkelt. Ser inte tjusningen med att kunna springa runt hur man vill och ibland inte göra något annat än just bara springa och göra ett fräckt hopp lr liknande. Är väll antagligen samma anledning som jag mer lr mindre avskyr World Of Warcraft. (och det ska visst vara rätt poppis runtom i världen)
    För mycket dötid och för lite action liksom! Visst är det mycket action i sådana här spel när det väl händer. Men det är tiden mellan dom stunderna som gör att jag tröttnar ganska fort.
    i gta kan du välja när något ska hända, ta en bil fixa action eller skjut hej vilt. det är väl många som gillar det antar jag. förstår inte va du menar riktigt, tycker de händer mycket saker i gta om man vill. det jag fastnade för i gta iv var storyn, den var fruktansvärt bra och det gjorde att man ville bara spela mer och mer. vill du ha ett spel där det händer saker hela tiden, prova tennis.

    jag har aldrig spelat wow och kommer ant. aldrig att göra det, har sett det på youtube, samla spells och skit eller va man nu gör, spelade aldrig diablo heller och det är väl också ett sånt evighetslir. att jag inte spelar dem är ingen anledning för mig att inte spela gta, ser inga likheter där. gta är inte barnanpassat, ingen språk censur och mycket våld. det kanske är den avgörande biten. wow, innehåller våld med, men det är skillnad på våld och våld, att stå och slå på en drake är inte samma sak som att meja ner ett kvarter poliser och fotgängare.

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    5/5 för att det inte finns något bättre tidsfördriv

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    tjusningen med gta-serien är ju som sagt att gå nuts på allt och alla med bilar och diverse vapen..har ägnat månader (totalt) till att bara skjuta allt som rör sig i gta-serien under åren som gått....
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

Liknande diskussioner

  1. Flasha med ICH9R? (Asus P5K)
    By slaktareOlsson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 09:43
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 12:39
  3. Moment 22 med laddstation
    By Zyhorn in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 17:45
  4. Kan xbox med hd-kabel mäta sig med htpc?
    By kenta777 in forum High Definition (HD-stöd) på XBOX
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 23:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •