Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Guitar hero II custom songs risker

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Guitar hero II custom songs risker

    Tjenare tänkte dra hem GH2 och lägga in lite Custom songs :P men jag undrar om det är risk för ban eftersom det är annan size än orginalt hehhe.. kommer absoulut inte ge mig ut på live med den kopian.. spelar annars på live med andra spel... aja. äre säkert å köra med custom GH2 eller äre stor risk att dom tar mig ? :P vill iaf inte bli bannad xd tack på förhand

  2. #2
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    + en fråg är det säkert å hålla mig online med exakta och säkra kopior har Ixtreme 1.4 en benq drive osv ehhe.. eller är det bättre å lira "köpta" spel online å dra ut kabel när jag kör backups





    Play on until u die

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Rickard123 Visa Inlägg
    Tjenare tänkte dra hem GH2 och lägga in lite Custom songs :P men jag undrar om det är risk för ban eftersom det är annan size än orginalt hehhe.. kommer absoulut inte ge mig ut på live med den kopian.. spelar annars på live med andra spel... aja. äre säkert å köra med custom GH2 eller äre stor risk att dom tar mig ? :P vill iaf inte bli bannad xd tack på förhand
    customs är inte säkert oavsett om du spelar online/offline. eftersom man inte vet till 100% om boxen loggar dåliga releaser i offlineläge så kommer svaret bli, ej säkert tills den dagen man vet. håll dig borta från customs om du är rädd om ditt live.

    Citat Original inlägg av Rickard123 Visa Inlägg
    + en fråg är det säkert å hålla mig online med exakta och säkra kopior har Ixtreme 1.4 en benq drive osv ehhe.. eller är det bättre å lira "köpta" spel online å dra ut kabel när jag kör backups
    du är väldigt säker på live med "säkra" backuper och ixtreme 1.4, vad folk vet idag så finns det inget sätt som ms kan skilja dem från ett orginal. skulle ms finna en väg att detektera backuper, så kommer ant. offlineläget vara lika riskabelt, då ant. sådant kommer loggas.

  4. #4
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    10
    Respekt
    0
    Ah.. tackar : )

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    43
    Respekt
    18
    Jag vet inte, men min xbox som är flashad med Ixtreme 1.2 tar glatt emot custom gh2. Mulleter tycker också att skivan är stealth osv. Men kanske är farligt i alla fall..

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Grimmy Visa Inlägg
    Jag vet inte, men min xbox som är flashad med Ixtreme 1.2 tar glatt emot custom gh2. Mulleter tycker också att skivan är stealth osv. Men kanske är farligt i alla fall..
    här finns en tråd om gh2 customs... den börjar med en guide. http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=23328

    det är klart, bara för att den är ixtreme säker så kan jag till 100% säga att spelets checksum inte finns med bland de släppta om de har sådana kontroller.

    den andra saken folk varnar för är att din poäng kan skilja sig rejält mot de låtar som är med på orginalet, live tror du har en vanlig gh2 skiva med en viss låt men du spelar en annan, vilket kanske kan leda till ban då du kan få onormala poäng.

    trådskaparen undrade angående risken och den tror jag är mycket större med en custom dvd än en vanlig backup.

Liknande diskussioner

  1. Guitar Hero III
    By Dralle in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 13:50
  2. Guitar Hero 3 utbytesprogram för skivorna
    By RalleB in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 15:31
  3. Guitar Hero 3 problem
    By erikperik in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:56
  4. Guitar Hero på PS3?
    By prodge64 in forum Playstation 3
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 22:44

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •