Visar resultat 1 till 20 av 20

Diskussion: Jag har ett par frågor angående XDVD Mulleter! Extremt tacksam för svar!

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Question Jag har ett par frågor angående XDVD Mulleter! Extremt tacksam för svar!

    Heysan!

    Jag har nyligen laddat Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL och Gears.of.War.PAL.FiX.XBOX360-DNL (innehåller en ny .dvd).

    Jag kör releasen (.000 filen) i XDVD Mulleter Beta 10.2 och allt är ikryssat vilket det ska.

    Jag vill sedan "CRC checka" releasen så jag klickar på fliken "CRC Checking" och sedan "CRC details" varpå ett nytt litet fönster öppnas. Jag kryssar i rutorna "Check Game Data (May take som time)" och "Check online Database" och klickar sedan på "Check". 1. Skulle någon kunna förklara för mig vad jag då precis gjort och varför man ska göra så (CRC Checking)? Jag vet alltså att man ska göra så, men inte exakt vad det innebär och varför.

    Då får jag upp följande meddelande:

    "ISO was not found in database, continue to generate data checksum anyhow?"

    2. Vad innebär detta och ska jag välja "Ja" eller "Nej"?

    Jag chansar på "Ja" så jag klickar på det och ser vad som händer. Nu startar en process som jobbar sig upp till 100% under rubriken "Data partition". När 100% är nått så får jag meddelandet "The game was not found in the CRC database, sorry". Jag klickar på det enda alternativet, "Ok".

    Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Min huvudfråga med denna tråd är 3. Vad är "CRC Checking" och hur utför jag en korrekt sådan?

    Tacksam för svar från er som kan!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    "game data" behöver du inte kolla, den brukar ändå inte vara med i xdvdmulleters databas, därav att den kanske inte hittar den. "crc checking" innebär att gör en checksum av olika sektioner av skivan (imagefil), dessa "värden" kan sen jämnföras om spelet är ok eller inte. "online database" ligger lokalt i xdvdmulleters katalog i form av massa .ini filer med "checksum" värden för olika spel. deras databas på nätet är borta.

    vad jag vet ska den releasen du har vara ok från början. är du osäker kör du "crc checking", kryssar i "online database" enbart eller så kör du autofix.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    "game data" behöver du inte kolla, den brukar ändå inte vara med i xdvdmulleters databas, därav att den kanske inte hittar den. "crc checking" innebär att gör en checksum av olika sektioner av skivan (imagefil), dessa "värden" kan sen jämnföras om spelet är ok eller inte. "online database" ligger lokalt i xdvdmulleters katalog i form av massa .ini filer med "checksum" värden för olika spel. deras databas på nätet är borta.

    vad jag vet ska den releasen du har vara ok från början. är du osäker kör du "crc checking", kryssar i "online database" enbart eller så kör du autofix.
    1. Vad gör man när man kollar "Game data"?

    2. Vad är "checksum-värde" för något?

    3. Om databasen numera ligger lokalt, hur uppdateras den då med info om nya spel?

    4. Jag hittade inte dessa .ini filer i xdvdmulleters katalog. I vilken mapp ska de ligga?

    5. Är det inte så att jag ska köra en "CRC checking" och OM DEN INTE är "Succesfull" så kör jag en "autofix"? (du beskrev det nu som att jag ska göra antingen en "CRC check" ELLER en "autofix")

    6. Vad innebär det att man gör en autofix?

    7. Jag gjorde en "autofix" på Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL. Kan man på något sätt "förstöra" en release genom att köra autofix även om det egentligen inte behövs? Med förstöra menar jag öka chansen för att MS märker att det är en backup man spelar. För spelet startade nämligen och verkar funka perfekt, men jag är typ nojig att jag när jag "autofixade" spelet råkade förändra något på det som gör det mer osäkert.

    Snälla redogör detta för mig. Tack som fan för er tid!
    Last edited by Gatubarn; 2008-06-21 at 12:07.

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2008
    Inlägg
    43
    Respekt
    17
    Bränn spelet och prova istället. iXtreme startar inte spelet om inte allt står rätt till.

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av Lulebo Visa Inlägg
    Bränn spelet och prova istället. iXtreme startar inte spelet om inte allt står rätt till.
    7. Jag gjorde en "autofix" på Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL. Kan man på något sätt "förstöra" en release genom att köra autofix även om det egentligen inte behövs? Med förstöra menar jag öka chansen för att MS märker att det är en backup man spelar. För spelet startade nämligen och verkar funka perfekt, men jag är typ nojig att jag när jag "autofixade" spelet råkade förändra något på det som gör det mer osäkert.

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Tror alla är lika säkra ifall ixtreme startar dom

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    1. Vad gör man när man kollar "Game data"?
    du kollar "game data partitionen". precis som det låter, alltså rubbet. många ser detta som onödigt då ms inte skulle få för sig att kolla 7gb rakt av, det tar tid i 12x från en dvdläsare, lång tid. detta kontrollvärde finns ofta inte med i xdvdmulleters databas. är du grymt osäker och paranoid får du googla vidare på ämnet.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    2. Vad är "checksum-värde" för något?
    kika här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Checksum

    Kontrollsumma, engelska checksum, är ett sätt att upptäcka fel i data som tillkommit vid inmatning eller vid överföring. Kontrollsumman beräknas med en i förhand specifierad algoritm som är anpassad för att hitta så många fel som möjligt, utan att kräva alltför stor beräkningskapacitet. Då man vill skydda sig mot medveten manipulering av filer måste man använda kryptografiska kontrollsummor, t.ex. MD5.
    har du tex. en bild och gör en kontrollsumma av denna, sedan ändrar 1 tecken i bilden och gör en ny kontrollsumma så kommer dessa skilja sig. på detta sätt kan man se om något är orört eller inte.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    3. Om databasen numera ligger lokalt, hur uppdateras den då med info om nya spel?
    det får du göra manuellt då xdvdmulleter är nerlagdt. googla, då folk uppdaterar "stealthpacks" då och då. abgx360 ska antagligen ersätta xdvdmulleter.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    4. Jag hittade inte dessa .ini filer i xdvdmulleters katalog. I vilken mapp ska de ligga?
    xdvdmulleter har två underkataloger "StealthFiles" och "LocalStealthFiles" där ska de finnas. ladda ner det här under annars...
    http://rapidshare.com/files/12446710...ealth.rar.html

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    5. Är det inte så att jag ska köra en "CRC checking" och OM DEN INTE är "Succesfull" så kör jag en "autofix"? (du beskrev det nu som att jag ska göra antingen en "CRC check" ELLER en "autofix")
    kör du autofix så fixar den inget om den är ok, är det fel så försöker den åtgärda detta.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    6. Vad innebär det att man gör en autofix?
    xdvdmulleter försöker fixa spelet automatiskt.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    7. Jag gjorde en "autofix" på Gears.of.War.PAL.XBOX360-DNL. Kan man på något sätt "förstöra" en release genom att köra autofix även om det egentligen inte behövs? Med förstöra menar jag öka chansen för att MS märker att det är en backup man spelar. För spelet startade nämligen och verkar funka perfekt, men jag är typ nojig att jag när jag "autofixade" spelet råkade förändra något på det som gör det mer osäkert.
    visar xdvdmulleter att det är okej så ska du inte behöva oroa dig. men visst, folk kan klanta till det mesta här i världen.


    http://hacks-4-snacks.com/stoner/pub...VDMulleter.pdf guide och info.

  8. #8
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Fan, tack så mycket int21! Detta, inklusive pdf:en redde ut en del för mig. Jag har nu ett par följdfrågor också:

    1. Är det som "Heenok" säger att alla spel är lika "säkra" (säkra = blir inte igenkända som backuper) om iXtreme startar dem?

    2. Hur går jag tillväga om jag, som säkert de flesta, vill hålla mig uppdaterad och alltid vill ha alla spel i xdvdmulleters databas? Finns det någon sida där man alltid kan ladda den senaste databasen eller liknande?

    3. Man ska väl inte kunna "autofixa" ett spel som man inte har i sin xdvdmulleter-databas?

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Fan, tack så mycket int21! Detta, inklusive pdf:en redde ut en del för mig. Jag har nu ett par följdfrågor också:
    bra...

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    1. Är det som "Heenok" säger att alla spel är lika "säkra" (säkra = blir inte igenkända som backuper) om iXtreme startar dem?
    det ser så ut, ingen kan svara på det bättre än ms. har du bra backuper så har jag den åsikten att du är väldigt säker med ixtreme 1.4. ingen verkar blivit bannad med nyare ixtreme, och de som blivit så är det andra faktorer inblandade innan. tex haft xtreme firmware innan, moddade fläktar etc etc.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    2. Hur går jag tillväga om jag, som säkert de flesta, vill hålla mig uppdaterad och alltid vill ha alla spel i xdvdmulleters databas? Finns det någon sida där man alltid kan ladda den senaste databasen eller liknande?
    du får googla eller kolla diverse 360 sidor som sysslar med sådant. får många träffar på google om du kör xdvdmulleter +stealth. som jag sa innan, ett annat program ska ev. ersätta xdvdmulleter.

    autofix och sånt behöver man oftast till äldre spel, dessa finns ju i regel med. funktionen är inte lika användbar på nya spel då dessa backuper idag är gjorda på ett bättre sätt. sålänge xdvdmulleter tycker spelet är ixtreme kompatibelt (alla boxar gröna till höger om regionen) så är man rätt säker.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    3. Man ska väl inte kunna "autofixa" ett spel som man inte har i sin xdvdmulleter-databas?
    nej, det är sant. det skulle issåfall vara om den kan sätta in tex rätt "video partition" och sånt. men autofix kan inte kolla "stealth" värdena som spelet ska ha om de inte finns i databasen.

  10. #10
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Tack för svar!


    Då undrar jag, vad är det för skillnad på mapparna "LocalStealthFiles" och "StealthFiles"? I vilken av dem ska jag placera in stealth filerna jag laddar ner?


    Kan jag lita på stealth filerna jag hittade här:
    http://360patches.com/forums/index.p...wnloads;cat=12


    Det finns ju en massa olika typer av stealth där, Retail stealth Pal stealth Ntsc Stealth osv. Vilka är det som jag ska leta bland och vad är skillnaden bland dessa?



    Kom igen int21 =D Tack!

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Tack för svar!


    Då undrar jag, vad är det för skillnad på mapparna "LocalStealthFiles" och "StealthFiles"? I vilken av dem ska jag placera in stealth filerna jag laddar ner?


    Kan jag lita på stealth filerna jag hittade här:
    http://360patches.com/forums/index.p...wnloads;cat=12


    Det finns ju en massa olika typer av stealth där, Retail stealth Pal stealth Ntsc Stealth osv. Vilka är det som jag ska leta bland och vad är skillnaden bland dessa?



    Kom igen int21 =D Tack!
    kasta in dem där de andra är. i "local" katalogen hamnar egna stealth som du själv rippar har jag för mig. skillnaden på pal, ntsc är ju regionen på spelet. har du pal spelet så ska du ha pal stealth osv... 360patches är ett ställe som jag betraktar som seriöst.

  12. #12
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Aa, okej tack!



    Vad är skilnaden på kategorin Stealth och Retail Stealth då? Har du någon aning om det?

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Aa, okej tack!

    Vad är skilnaden på kategorin Stealth och Retail Stealth då? Har du någon aning om det?
    det står ju.

    "Stealth Files - This is Scene & retail currently being sorted." osorterade.
    "Retail Stealth - Retail Stealth Files for Xbox 360" sorterade orginal stealth's.

  14. #14
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Sorry om jag är trög, men jag fattar ändå inte vad exakt som skiljer dem åt? På vilket sätt är de sorterade? Vad menas med Original Stealth och då icke original Stealth?




    Jag hittade denna (på ett annat ställe):
    http://www.speedyshare.com/590584878.html


    Varför heter dessa endast SS, PFI och DMI medan filerna som låg i databasen från början heter massa andra tecken efter SS, PFI och DMI?

    Jag ska alltså kopiera in de 3 filerna i Stealthfiles mappen och därmed finns spelet i databasen?

    Hur vet DVDmulleter sedan att det ska in och jämföra ison mot just dessa 3 filer?

    Vad händer när jag ska lägga in ett annat spels stealth filer med tanke på att de kan heta precis likadant (SS.bin PFI.bin DMI.bin) och därmed vilja ersätta dessa?


    TACK!
    Last edited by Gatubarn; 2008-06-25 at 12:22.

  15. #15
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Sorry om jag är trög, men jag fattar ändå inte vad exakt som skiljer dem åt? På vilket sätt är de sorterade? Vad menas med Original Stealth och då icke original Stealth?
    original stealth kommer från original skivorna, de andra är osorterade och inte verifierade var de kommer från, kan vara från en backup, vilket är värdelöst.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Jag hittade denna (på ett annat ställe):
    http://www.speedyshare.com/590584878.html

    Varför heter dessa endast SS, PFI och DMI medan filerna som låg i databasen från början heter massa andra tecken efter SS, PFI och DMI?
    filnamnen har ingen betydelse, det är innehållet som räknas.. heter filen tex gears.dmi så är det mest för att visa att det är DMI infon i den filen. i xdvdmulleters katalog har de annat system och kallad filerna DMI_"ID".BIN istället vilket är samma sak. det är rätt basic igentligen. det är inte namnet som räknas utan innehållet. tex en bildfil kan du visa i ett bild program om du döper den till hejsan.wow istället för .jpg.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Jag ska alltså kopiera in de 3 filerna i Stealthfiles mappen och därmed finns spelet i databasen?
    ja, men gears of war finns redan inlagt där. iaf till den xdvdmulleter med stealths jag länkade till några inlägg upp.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Hur vet DVDmulleter sedan att det ska in och jämföra ison mot just dessa 3 filer?
    då får du göra en egen sådan .INI fil så mulleter kan matcha dina värden mot dina filer.

    exempel på ini fil.

    [0AEF5F422E49F76F]
    SS=0AEF5F42
    RawSS=E4E1B197
    PFI=A4CFB59C
    DMI=7D973E5C
    RegionFlags=00FF0000
    V0=81DF6964
    V1=E47F6A94
    Video=91410773
    Game=1D39B1C0
    XexHash=2E49F76F
    MediaID=FCF6EC7487EE6B5350DF98D4-1E6F69FA
    GameName=Shrek The Third
    här är då alla checksum värden från orginal mm. du har ID värdet på namnet på DMI filen tex så den ska då heta DMI_7D973E5C.bin vilken den gör.. osv

    detta kanske inte är något du ska ge dig på om du inte har denna typ av datorvana. det finns en funktion i xdvdmulleter där du kan lägga in filerna manuellt en för en istället. prova issåfall det istället. men gears of war finns faktiskt redan med.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Vad händer när jag ska lägga in ett annat spels stealth filer med tanke på att de kan heta precis likadant (SS.bin PFI.bin DMI.bin) och därmed vilja ersätta dessa?
    byt namn på dem.. förklarade det över.

  16. #16
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    filnamnen har ingen betydelse, det är innehållet som räknas.. heter filen tex gears.dmi så är det mest för att visa att det är DMI infon i den filen. i xdvdmulleters katalog har de annat system och kallad filerna DMI_"ID".BIN istället vilket är samma sak. det är rätt basic igentligen. det är inte namnet som räknas utan innehållet. tex en bildfil kan du visa i ett bild program om du döper den till hejsan.wow istället för .jpg.
    Nice, då döper jag filerna till "gearsofwar_dmi.bin", "gearsofwar_pfi.bin" & "gearsofwar_ss.bin" och fortsätter i samma mönster med framtida stealth filer.


    ja, men gears of war finns redan inlagt där. iaf till den xdvdmulleter med stealths jag länkade till några inlägg upp.
    Aa, jag kunde inte ladda från Rapidshare igår kväll så jag har inte den databasen. Men jag har laddat ned den du länkade här på jobbet nu, så jag för över alla Stealth filer från den till stealth mappen hemma sen när jag kommit hem.


    då får du göra en egen sådan .INI fil så mulleter kan matcha dina värden mot dina filer.
    Nu blev jag HELT förvirrad! Vad är det för skillnad mellan SS.bin, PFI.bin och DMI.bin filerna gentemot .INI filen? Jag har förstått det som att SS.bin, PFI.bin och DMI.bin är information om en förhoppningsvis originalskiva som man kollar sin ISO mot? Om något inte stämmer där så kör man en autofix då XDVDMulleter använder dessa filer även för att fixa ison. Jag antar att jag är helt lost i den sammanfattningen? Var kommer .INI filen in i bilden?




    Jag måste verkligen förstå det här programmet för att få ro i själen. Jag klarar inte av att bara följa en guide och klicka som det står utan att verkligen förstå vad det är jag gör. Speciellt inte eftersom att jag verkligen inte vill bli bannad från LIVE igen med min nyköpta 360 och vill ha gjort ALLT för att spelen ska vara så säkra osm möjligt.


    Tack för svar och tålamod!

  17. #17
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Nu blev jag HELT förvirrad! Vad är det för skillnad mellan SS.bin, PFI.bin och DMI.bin filerna gentemot .INI filen? Jag har förstått det som att SS.bin, PFI.bin och DMI.bin är information om en förhoppningsvis originalskiva som man kollar sin ISO mot? Om något inte stämmer där så kör man en autofix då XDVDMulleter använder dessa filer även för att fixa ison. Jag antar att jag är helt lost i den sammanfattningen? Var kommer .INI filen in i bilden?)
    alltså.. ini filen innehåller "information" om filer som ska användas, den innehåller också information om vad orginal spelet har för checksums så det är rätt filer den vill lägga in. se den som en genväg till filer om övrig information som är i den matchar ditt spel.

    skillnaden på pfi, ss och dmi är informationen i dem. ungefär som du har en text fil med en novell i och en annan text fil med en annan novell i.

    det är svårt att förklara om du inte förstår grunden med filer, filtillägg, data och hur det fungerar. jag tycker jag förklarar väldigt ingående.

    de flesta spelen finns faktiskt med i den xdvdmulleter versionen jag länkade till så du behöver inte pilla med ini filer. och vill du använda separata stealths, använda då den manuella funktionen i xdvdmulleter för att sätta in dem separat.

  18. #18
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18

    Arrow

    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    alltså.. ini filen innehåller "information" om filer som ska användas, den innehåller också information om vad orginal spelet har för checksums så det är rätt filer den vill lägga in. se den som en genväg till filer om övrig information som är i den matchar ditt spel.

    skillnaden på pfi, ss och dmi är informationen i dem. ungefär som du har en text fil med en novell i och en annan text fil med en annan novell i.

    det är svårt att förklara om du inte förstår grunden med filer, filtillägg, data och hur det fungerar. jag tycker jag förklarar väldigt ingående.

    de flesta spelen finns faktiskt med i den xdvdmulleter versionen jag länkade till så du behöver inte pilla med ini filer. och vill du använda separata stealths, använda då den manuella funktionen i xdvdmulleter för att sätta in dem separat.


    Hehe jag framhäver mig nu säkert som att jag aldrig suttit vid en dator innan. Men jag är rätt haj på datorer och allt däromkring annars, det är just det här XDVDMulleter och CRC Checking som jag bara inte får in i huvet hur det fungerar. Jag vet tack vare guider ungefär hur jag ska gå tillväga och så, men jag fattar inte vad det är jag gör och vad vissa meddelanden innebär.

    Du int21, skulle jag inte kunna få snacka med dig på MSN ett par minuter bara? Lite senare ikväll eller nåt? Det skulle vara skit skyst om du orkade och du verkar ju kunna det här. Jag tror att det skulle klarna för mig då om du bara "hängde med" på MSN under processen en gång. Ge mig din MSN så addar jag eller så addar du mig på danish@dp-sound.se. Tack!
    Last edited by Gatubarn; 2008-06-25 at 16:43.

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Hehe jag framhäver mig nu säkert som att jag aldrig suttit vid en dator innan. Men jag är rätt haj på datorer och allt däromkring annars, det är just det här XDVDMulleter och CRC Checking som jag bara inte får in i huvet hur det fungerar. Jag vet tack vare guider ungefär hur jag ska gå tillväga och så, men jag fattar inte vad det är jag gör och vad vissa meddelanden innebär.
    man vet aldrig, men är man haj på datorer så ser jag inte det svåra med xdvdmulleter som faktiskt är rätt lätt, iaf med guiden. jag tycker sakerna förklaras rätt bra i den. i den klistrade faq'en finns det också ledtrådar.

    jag tror du blandar ihop sakerna. hänger upp dig för mycket på checksums och sånt. crc (checksums) metoden är samma princip som när du kollar filer via .sfv eller andra saker. endera stämmer det, annars inte. stämmer det inte > autofix. på sidan 5 i guiden framgår det tex hur du enkelt kollar ett spel med crc. kryssa inte i "game data" utan allt annat. endera stämmer det, eller inte. stämmer det inte > autofix. sätter du in stealth manuellt, kolla sen med crc som jag beskrev innan. är du osäker > autofix.

    gears of war kommer inte vara något problem, den versionen jag länkade till har en massa spel inlagda redan.

    Citat Original inlägg av Gatubarn Visa Inlägg
    Du int21, skulle jag inte kunna få snacka med dig på MSN ett par minuter bara? Lite senare ikväll eller nåt? Det skulle vara skit skyst om du orkade och du verkar ju kunna det här. Jag tror att det skulle klarna för mig då om du bara hängde med på MSN under processen en gång. Ge mig din MSN så addar jag eller så addar du mig på danish@dp-sound.se. Tack!
    jag är inte mycket för msn, tyvärr.

  20. #20
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    122
    Respekt
    18
    Aa, okej men jag ska fan ta och få in det här i hjärnan nu. Ska lägga in alla de filer från XDVDMulleter du länkade till och se hur det går. Tack som fan för dina svar hur som helst!

Liknande diskussioner

  1. Jag har köpt en andra 360 och har ett par frågor...
    By Gatubarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 15:49
  2. UPMS Installer V3 (Sapphire) för 3.80 ute nu!
    By Pendragon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 16:23
  3. Vill gå över till Xbox360 från Wii!
    By tigersaid86 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 21:51
  4. Printable.
    By Bianc0neri in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 51
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 19:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •