Hej! Har ett antal frågor som jag hoppas att någon kan svara på.
1. När jag ska sätta på min xbox med handkontrollen så har det ibland hänt att det bara är själva handkontrollen som blinkar och xboxet startar inte. Är det något fel på boxen?
2. För ungefär 1-2 år sen så uppgraderade jag min gamla dator genom att utöka ram-minnet fån 512 mb (2x 256) till 1024 mb (2x 512). Sedan dess har det vart så att när man ska sätta på datorn så går den bara på varannan gång. T.ex Sätter på. Får det helt svart inget kommer. Stänger av med strömbrytaren. Sätter på. Då funkar allt igen. Sen är det också så att datorn har börjat starta om sig själv helt plötsligt. Kom efter att jag bytt ut ram-minnena. Har dimm-minnen. Dom gamla var PC2100 och dom nya är PC2700 fast ska vara kompatibla med PC2100
Spec.
Intel Pentium 4 2.53 Ghz
1 GB Ram
ATI Radeon Pro 128 mb
3. Är det bara jag som upplever att det helt plötsligt slutar att bläddra mellan tabbarna i Firefox genom att trycka på dom? Och att adresshistoriken inte går att trycka fram? Har haft detta problem i både 2:an och 3:an? Någon som vet vad man kan göra åt saken? Kanske något tillägg?
4. När jag körde med BitComet så fanns det ett program som kollade vilka program och drivrutiner som finns på datorn och sedan kollar ifall det finns en nyare version av det programmet/drivrutinen. Någon som vet vad det programmet heter eller kan länka till ett liknande?
Tack för att ni tog er tid att läsa tråden. Hoppas att det inte blev allt för rörigt att läsa och att ni har svar på åtminstone en av frågorna.
MVH Heenok
Bookmarks