Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: custom themes samtidigt som cheatdevice

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17

    custom themes samtidigt som cheatdevice

    jag har testat att fixa in lite snygga teman till mitt psp. när jag fick igång ett snygt så testade jag att köra gta men då kom aldrig min cheatdevice fram som alltid har kommit fram. går det att fixa så det går att ha båda samtidigt så att inte cheatdevice försvinner?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    jag har testat att fixa in lite snygga teman till mitt psp. när jag fick igång ett snygt så testade jag att köra gta men då kom aldrig min cheatdevice fram som alltid har kommit fram. går det att fixa så det går att ha båda samtidigt så att inte cheatdevice försvinner?
    Jag brukar säga att ju mindre man leker med sin psps grundinställningar ju bättre fungerar dom

    Du kan alltid kika på skaparna till temapaketens sida och se som de har en lösning.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    aa okej. jag vetifan :/ just nu byter jag till ett 512 mb minneskort när jag kör gta o sen tillbaka till 4gb när jag inte ska köra. lite jobbigt men vafan de funkar. tycker bara det är väldigt skummt att det helt plötsligt inte fungerar. det funkar när man kör en av de där "seplugins" eller vad jag ska kalla det, i taget men inte samtidigt :/

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    Hmm :/ nu funkar inget av detta bara för att jag uppdaterade till 4.01 m33-3. Vet någon varför och hur man kan fixa det

Liknande diskussioner

  1. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 52
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 14:00
  2. Uppdatering av uråldrig xmbc som ligger som dash.
    By aengel in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 02:24
  3. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 02:22
  4. FTP samtidigt som att surfa??
    By hansol in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-09, 17:09
  5. Spelen som släpps samtidigt som boxen...
    By Fe3RD in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-02-27, 22:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •