Undrar om ni säljer battery packs??
jag har en trådlös men vill ha det cleant i tvrummet o inte ha en massa sladdar..
Hoppas ni har det o om ja så vad kostar dom?
ha det
Undrar om ni säljer battery packs??
jag har en trådlös men vill ha det cleant i tvrummet o inte ha en massa sladdar..
Hoppas ni har det o om ja så vad kostar dom?
ha det
vanliga batterier finns väl att köpa var som helst? är det speciella batterier du söker eller bara sånt paket med 10 batterier för en summa pengar? eller är det ett play & charge kit du söker?
tänkte på ett sånt där man sätter in laddbara eller vanliga batterier i..
man kan bara göra det på min ena kontroll...
hm, du måste köpa en trådlös kontroll till issåfall. du kan inte göra om din kontroll med sladd till en trådlös om det är det du undrar.
annars är det en batteriladdare jag först kommer att tänka på men den stoppar man inte "vanliga" batterier i.
förstår faktisk inte ditt svar. det lämnar en del oklarheter, tyvärr.
haha jag förstår det...
låt se...
jag har 2 st handkontroller som det går o ladda med sladd....
så dom e trådlösa...
men den ena kan jag stoppa batterier i o inte i den andra..
jag vill kunna ha vanliga batterier i båda..
bättre nu? Har sovit tjaskigt så jag kan nog va lite otydlig hahha
Men dom ska ju ingå när man köper kontrollen.
Den ena har alltså ett play and charge kit, men du vill byta till originalbatteridrivet istället? Som sagt följer väl den lilla dosan med från början. Play and charge köper man till. Vet inte var man kan få tag i dessa. Eller varför. Men antar att du köpt boxen beggad och fick med dessa kontroller som de är. Säkert nån som är sugen på att byta batteriluckan mot ett play and charge om du frågar =)
Av nyfikenhet bara, varför vill du inte ha de uppladdningsbara batteriet?
haha, men om batterierna ska räcka åtminstone 20-30 h. Om du inte spelar så länge så kan du ju bara ladda batterierna när du sover!
jag köpte min xbox av en polare o dosan till batterypacket hade försvunnit...fick jag veta..men nu så har jag allt batterier o hela faderullan
Ok, bra för dig!
Bookmarks