Jag köpe ett amrekanskt Galaxy och chippade igår mitt wii med Argon!
Nu har jag laddat ner WBB men hur hittar man skivan i datorn?
Jag hittar inte själva spelet när jag sätter in det, för det är så man ska göra va?
Jag köpe ett amrekanskt Galaxy och chippade igår mitt wii med Argon!
Nu har jag laddat ner WBB men hur hittar man skivan i datorn?
Jag hittar inte själva spelet när jag sätter in det, för det är så man ska göra va?
Du kommer inte hitta orginalskivan i datorn utan att ha en speciell brännare för att kunna rippa den...
Philips speciella eller nått...
jag antar att du vill brickblocka det så du kan spela det på ditt wii...
Mitt tips är att se till att du har 3.2E på wiit. Då antar jag att du borde kunna spela det utan att behöva brickblocka det... För updaten på Galaxy är väll en lägre... men kolla noga runt...
Har inte argon(infectus) en option till att blocka alla updates när du kollar config? Var bara fundersam om det var så i varje fall...
Bjerlk
Men jag har senaste uppdateringen på Wii:t och den vill uppdatera
Enligt min kunskap så kommer Galaxy Alltid att göra en liten update bara för att se att du har kört dens update, även om man hade större. Men då gör den bara en liten "koll"...
Men som sagt du har en amerikansk galaxy och kanske den gör mer.. men betvivlar det..
Säkrast är väll att ta hem en PAL version av spelet och bränna ut det....
Eller rent av köpa PAL versionen
Bjerlk
Har du 3.2 updaten i din wii kan du juh köpa freeloader på nätet och sen ALLTID stoppa i den före ditt am Smg.....så blockas updaten vad jag förstått....
Men å andra sidan borde väl SMG finnas grisbilligt på Pal orginal vid det här laget....
--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Bookmarks