Var och hämtade mitt SSBB orginal nyss. Det fungerar inte :S Unable to read disc bara. Någon som vet vad man ska göra för att få det fungera? Hörde att USA hade samma problem och de avaktiverar sitt wiikey på ett grymt jobbigt sätt.
Var och hämtade mitt SSBB orginal nyss. Det fungerar inte :S Unable to read disc bara. Någon som vet vad man ska göra för att få det fungera? Hörde att USA hade samma problem och de avaktiverar sitt wiikey på ett grymt jobbigt sätt.
Du behöver 1.9s på ditt Wiikey den finns på www.wiikey.cn komihåg att ta Pal versionen av uppdateringen.
Är det säkert att det fungerar då? läste om NTSC att det inte fungerade. fast det var iof innan 1.9s. typ 1.9g eller något sånt. tack ska testa det
Fan vad nice fick igång det nu!! tusen miljoners tack till dig Nightloyd!
Ingen orsak. en av 1.9s funktioner är ju att fixa det problemet.
Jag har samma problem. Jag får heller inte igång mitt orginal. Men hur uppdaterar man 1.9s? Är det bara i med skivan och uppdatera?
Måste jag bränna ut Config 1.9s (vad det nu är) också? Är det med något jag ska in med i Wii'et?
okey.. jag laddade ner updaten.. brände den.. stoppade in den.. allt gick bra tills den sa nåt om att det var fel på mina connections. .och att jag skulle försöka senare.. que?
Jag uppdaterade sen igår. Och nu funkar spelet utmärkt
OOH! riiiiight.. jag har ingen wii uppkoppling atm O_O tack! ska fixa en ny sladd imorgon. då borde det funka! tack som F*n ^^
är det Wiikey 1.9s Update (PAL) eller Config 1.9s (PAL) man ska köra?
eller båda kanske?
ehm.. jag har fixat sladd och nät till mitt wii nu.. allt annat med internet funkar till wiit, men inte uppdateringen :/ vad är det då för fel?
jupp det har jag.. pal wii, 1,9s pal
Bookmarks