Tänkte köpa en HDMI-kabel till xboxen och undrar om det är någon större skillnad dem åt eller om man kan köpa vilken som? Krävs det någon speciellt gjord för xboxen?
Finns en HDMI-kabel på Siba för 149 kr, 1,5m, duger den?
Tänkte köpa en HDMI-kabel till xboxen och undrar om det är någon större skillnad dem åt eller om man kan köpa vilken som? Krävs det någon speciellt gjord för xboxen?
Finns en HDMI-kabel på Siba för 149 kr, 1,5m, duger den?
som vanligt när de gäller kabel så är generellt dyrare bättre. dyrare kabel skyddar bättre för störningar, kvalitetsförluster etc. dyr kabel och billig utrustning så ser man dock inte någon större skillnad. den du kikat på kommer passa men det är upp dig hur många slantar du vill lägga ut. du kan be om att få se den i bruk i butiken annars. alla är vi olika kräsna när det gäller bild.
HDMI = digitalt.
Perfekt bild eller ingen bild typ...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det är sant. dumt att jag var ouppmärksam Hansi har rätt.. kör på den du.
gogglade fram lite tips åt dig... http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=165932
Bookmarks