Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Öppna 360

Registrerade
    Jul 2008
    Respekt
    0

Öppna 360

Hej jag har fixat allt och nu när jag ska öppna 360:in så har jag kommmit över ett irriterande problem. Det är när omöjligt att öppna bakdelen av 360.Jag har testat allt t.ex gjort sånna plast nycklar av cd-spindel och använt en pytteliten spårmejsel och allt jag har lyckats att få upp en av sidorna två gånger om men aldrig lyckats öppna alla 7 hållen.
    Hur ska man göra jag ser en liten knapp inuti hållet som jag försöker trycka in men lyckas aldrig??Gör jag rätt???

Registrerade
    Mar 2003
    Respekt
    22
    Tryck isär bottendel och lock med fingrarna samtidigt som du knäpper upp låsen i dom små hålen,ta en sida itaget så ska du se det löser sig

Registrerade
    Jul 2008
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Dragon Visa Inlägg
    Tryck isär bottendel och lock med fingrarna samtidigt som du knäpper upp låsen i dom små hålen,ta en sida itaget så ska du se det löser sig
    Ska testa...tack

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av Tr3v Visa Inlägg
    Hej jag har fixat allt och nu när jag ska öppna 360:in så har jag kommmit över ett irriterande problem. Det är när omöjligt att öppna bakdelen av 360.Jag har testat allt t.ex gjort sånna plast nycklar av cd-spindel och använt en pytteliten spårmejsel och allt jag har lyckats att få upp en av sidorna två gånger om men aldrig lyckats öppna alla 7 hållen.
    Hur ska man göra jag ser en liten knapp inuti hållet som jag försöker trycka in men lyckas aldrig??Gör jag rätt???
    det är lite pill om man använder cd-plast metoden men det går. öppnar själv med den metoden men det är lite svårt att förklara. du kan prova med att öppna framsidan först, de hakarna innan du tar baksidan.

här kommer lite tips...

http://www.youtube.com/watch?v=LXwXC1IE_ck

http://www.youtube.com/watch?v=cOAEw1pwjPM

http://www.youtube.com/watch?v=VADExD1566k annars så chansar du...

Registrerade
    Jul 2008
    Respekt
    0
    Jag orkar inte mer har nästan rivit upp hela skalet....beställde ett öppnings kit 99kr inte så farligt men lite sur på att jag spenderade en bra bit pengar på verktyg i jula som jag inte kmr använda

Liknande diskussioner

1. Öppna 360 utan att ha sönder klistermärket?
    By DeJi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 19:46
  2. Se ifall man har en V79 utan att öppna 360?
    By MaCRo in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 16:02
  3. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 19:11
  4. Prissänkning på 360 i USA
    By RockoW in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 14:38
  5. Öppna 360 Handkontrollen.
    By tOPO in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 19:39

Bookmarks