Följer ni rättegången och vad tycker ni??? Vad tror ni utslaget kommer att landa på efter alla överklaganden och dylikt har haft sin gilla gång ...
Följer ni rättegången och vad tycker ni??? Vad tror ni utslaget kommer att landa på efter alla överklaganden och dylikt har haft sin gilla gång ...
Last edited by Begga; 2009-02-21 at 02:13.
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Följer rättegången via live ljudströmmen, bloggar, nyheter24, mm. Allvarligt talat tror jag att piratebay-pojkarna kommer att vinna på alla punkter, för åklagarsidan verkar ju inte alls ha koll på läget, dom lägger hela tiden fram dokument som inte varit med i förundersökningen, diskuterar ganska orelevanta saker och det irriterar verkligen domaren.(Hördes tydligt under livesändningen idag)...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Vars hittar du live ljudströmmen???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks