tja
alltså har jag fattat detta rätt om ett spel inte stöds av mus och tangentbord då går det inte spela några spel med det förutom ut3 som stödjer detta eller ? kan lixom inte köra Rainbow Six Vegas 2 tex med mus och tangentbord eller ?
MVH
tja
alltså har jag fattat detta rätt om ett spel inte stöds av mus och tangentbord då går det inte spela några spel med det förutom ut3 som stödjer detta eller ? kan lixom inte köra Rainbow Six Vegas 2 tex med mus och tangentbord eller ?
MVH
Du behöver en XFPS Rateup :-)
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=751
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
funkar den bra då om man har trådlös mus och tangentbord?
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Är inte spelen "Mappade" för Mus/tg.bord så är de inte det
Inget Sony styr över utan det är upp till Speltillverkarna, men med en XFPS Rateup så har man stöd för det i "Alla" spel.
Dock har XFPS Rateup adaptern inte stöd för "Alla" möss och Tg.bord men enligt tillverkaren 80% iaf
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks