Tja boys! Undrar om någon har några PSP Demos som ni kan skicka till mig. Har sökt runt på internet med det finns inte så många.. Ni kanske har tips på några hemsidor annars?
Tack på förhand!
Tja boys! Undrar om någon har några PSP Demos som ni kan skicka till mig. Har sökt runt på internet med det finns inte så många.. Ni kanske har tips på några hemsidor annars?
Tack på förhand!
Tillverkarens hemsida?
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Varför köra med demos och inte fullversioner ... Ladda ner spelen på nåt p2p och testa före du köper dom ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
hehe, ah, men innan jag flashade min psp så lirade jag demos från denna sajt, men du får ta och flasha din psp annars missar du något stort
Two psp phat with CFW 3.90 m33-3 + 1.5 kernel
SanDisk Memory Stick Pro Duo Gaming 8GB
Three 1800 mAh and one 2200 mAh Battery
Måste man köpa något innan man flashar systemet? Jag funderade på att byta ut den imorgon för att den har 2 döda pixlar..
Varför är det kittet nödvändigt? Kan man inte göra det utan? Det är ju ett batteri man måste köpa :S
Bookmarks