Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Respekt för böveln ...

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24

    Respekt för böveln ...

    Vad är Respekt som står under antal inkägg
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Forumets mätare för hur mycket man bidragit positivit till forumet. Baseras på hur länge man varit registrerad, antalet skrivna inlägg samt om andra användare klickat på "apoteksvågen" ikonen för att visa att dom uppskattar det du skrivit.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Då är man inte helt värdelös då med andra ord ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Mar 2008
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    320
    Respekt
    0
    Nä nu drar jag härifrån efter att ha fått en "varning" för att nån var på dåligt humör...
    allt jag sa var att jag tyckte det var taskigt att nån försökte sälja chippningar i hansis forum fastän det är att stjäla från hansi själv, då fick jag en varning och blev kallad viktigpetter...

    INGEN på detta forum vet vad respekt innebär så....
    hejdå
    --------------------------
    Nintendo:
    "Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
    -----------------
    雙瞳 B-man i 1 och 0
    http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ehh VAD pratar du om, VEM har gett dig någon VARNING????
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2008
    Från
    STHLM
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Jag har ingen respekt ännu, antar att jag är respektlös just nu

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    Nä nu drar jag härifrån efter att ha fått en "varning" för att nån var på dåligt humör...
    allt jag sa var att jag tyckte det var taskigt att nån försökte sälja chippningar i hansis forum fastän det är att stjäla från hansi själv, då fick jag en varning och blev kallad viktigpetter...

    INGEN på detta forum vet vad respekt innebär så....
    hejdå
    Varning? Det var jag som drog ner på din respekt för att jag tyckte du var gnällig... Inte kan du se det som en varning, jag är bara en enskild individ och styr inte forumet.

    Hej då, och farväl, Bman!
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av probotector Visa Inlägg
    Jag har ingen respekt ännu, antar att jag är respektlös just nu
    OK, du får ett tycka-synd-om-klick på respektvågen av mig :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2008
    Från
    STHLM
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    OK, du får ett tycka-synd-om-klick på respektvågen av mig :-)
    Schysst Känner mig redan mycket bättre

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    251
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av bmansweden Visa Inlägg
    Nä nu drar jag härifrån efter att ha fått en "varning" för att nån var på dåligt humör...
    allt jag sa var att jag tyckte det var taskigt att nån försökte sälja chippningar i hansis forum fastän det är att stjäla från hansi själv, då fick jag en varning och blev kallad viktigpetter...

    INGEN på detta forum vet vad respekt innebär så....
    hejdå


  11. #11
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Hahaha ... Bullseye!!!!
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360, ingen bild. lampor för controller lyser ej
    By tech2000 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 01:41
  2. Trimma in laser-spänningen för att kunna spela GTA
    By mackan2 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 15:12
  3. På jakt efter adapter för att ansluta gitarr till pc
    By UsbDriver in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 13:33
  4. Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 19:35
  5. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •