Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Ez Flash V

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    Ez Flash V

    Jag köpte EZ FLASH V och sd kort micro 2 gig för några dagar sen. Och jag vet inte hur man lägger in spel i pogrammet. Och när jag sätter på ds när EZ FLASH V kortet är ine så står det bara EZ FLASH V på undre skärmen och ingenting händer. Kan någon hjälpa mig?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    du behöver lägga in system filer på minneskortet..
    och fungerande sådana hittar du här: http://www.gigabit.nu/~psytroll/ezflashv/ez5kernel080623.zip

    packa upp innehållet direkt på minneskortet och skapa sedan en mapp som heter NDS samt en som heter GBA .. lägg *.nds filerna i NDS mappen sen *.gba i GBA mappen.

    stoppa in microsd't i flashkortet starta konsollen.. klicka på ikonen för ezflashV och sen ska allt rulla smooth.
    //micke (som lånar hansi's konto)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Ez Flash V menyproblem

    Hej. Jag har ett problem, mitt ez flash v fungerade jättebra tills jag läste någonstans att man skulle göra någon form av uppdatering genom att hålla in R på ds-et när man startade Ez flash menyn, Jag gjorde det och valde r igen för att uppdatera.
    När jag gjorde det så sa den att den behvöde något som hette "Shell" så jag letade upp mappen shell på internet som skulle läggas i huvudmappen på micro-sd. sen när jag startade upp ez-at igen så såg det helt annorlunda ut, menyn var inte alls lika snygg och det gick mycket segare med allt. Nu undrar jag hur jag ska kunna byta tillbaka till det gamla?

Liknande diskussioner

  1. G6 Flash...
    By Draob in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 18:23
  2. Problem vid överföring av XBMC 2.
    By ski-doo452 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 17:53
  3. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 09:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •