jag undrar vad e wep key och hur får man fram vad man har
jag undrar vad e wep key och hur får man fram vad man har
kolla under ditt internet modem
vart
Under ditt internet modem ska det finnas flera streckkoder. På en av dem står det WEP och där finns koden.
Ställer man inte in den själv... det enda som skall stå på undersidan är MAC adressen typ...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
om du har tur kan det vara password eller administrator
:P
Om du har Tele2 bredband med medföljande trådlösa router, så är ditt wep förinställt. Blev lite överraskad när jag upptäckte det, precis som cripa128 skrev så står det under ditt modem på ett klistermärke.
om du ska logga in i din router brukar lös/anv. namn vara admin/admin (inställt från fabrik)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks