PSP ÅTERSTÄLLT EN MYCKET GLAD LINKUS ÄR UTE OCH SKUTTARtjenare
jag satt och lekte lite med XMB editor, va den nu hette kommer jag inte ihåg. Men det konstiga är att när jag startat PSPt så kommer jag bara in i recovery menu, men jag får inte upp vanliga "operativsystemet" XBM eller vad det nu kallas för.
Kan man på nått sätt hårdresetta PSPt? Eller kanske resetta det vi recovery?
EDIT
Antagligen så är det ju det grafiska interfacet som har lagt av, rätta mig om jag har fel, men jag såg nu att jag kan komma åt mitt minneskort kan man återställa sitt interface där på nått sätt? Typ återställa flash0 eller liknande?
//Linkus
Nu efter ungefär en månads letande och testande! Har jag äntligen kunnat återställa mitt efterlängtade PSP! Jag har testat alla möjliga recovery folders m.m. men nu hittade jag en som verkligen fungerade! Hellcats Recovery Flasher Den funkade helt utan några som hällst problem! Jag formaterade Minneskortet skapade en PSP folder sedan en GAME folder i PSP foldern, slängde in recovery foldern i GAME foldern... (Jösses va mycke folders det blev :P) laddade ner den officiella 3.71 uppdateringen döpte om den till 371.pbp la in den i recovery foldern och startade upp pspt med recovery menyn och valde run program from... sedan va hela skiten väldigt självförklarande.
Allt från mig, en mycket gla Linkus![]()
Bookmarks