Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: löjlit Mk formaterat?

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    14
    Respekt
    0

    löjlit Mk formaterat?

    tjena, skulle bara kolla med er om ni vet om det är normalt att ett 8 gb memory stick pro duo gaming tar bort 500mb av de 8gb som låvas?, jag frågar detta därför jag tycker det är löjlit mk jämfört med mitt 2 gb memory stick duo som bara tar bort 10mg av det som låvats, jag e inte så high på memory sticks duo men gör matten själv så ser ni att jag tycket det är för mycket som formaterats bort? ska jag reklamera den där jag köpte den och be om en ny?
    Two psp phat with CFW 3.90 m33-3 + 1.5 kernel
    SanDisk Memory Stick Pro Duo Gaming 8GB
    Three 1800 mAh and one 2200 mAh Battery

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är det där vanliga att en marknadsföringsbyte är 1000 och en dators byte är 1024...ju fler bytes desto större skillnad på vad som står på asken mot vad som syns i datorn...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    16Gig korten som säljs allokeras som 15Gig i en PSP av helt naturliga skäl

    Samma som min nya 320Gigs 2,5" disk till min laptop inte allokerar hela 320 utan 300
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Problem efter jag har formaterat minneskortet?
    By flaw_80 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 11:22
  2. formaterat hd
    By RSG in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-14, 20:25

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •