Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Hjälp pajjat PS3 av YDL 6.0

Registrerade
    Jul 2008
    Respekt
    0

Hjälp pajjat PS3 av YDL 6.0

Försökte installera Linux YDL 6 på min PS3a som jag fick idag efter 5min fick jag strömavbrott. Nu hamnar jag där det står Kboot och inga kommandon funkar såsom installtext, ydltext, ydl 1080p, boot-game-os står bara att kommandot är felaktigt och ingen installation vill fortsätta SNÄLLA HJÄLP MIG!! måste jag köpa nytt PS3 nu eller? jag har ju bara haft det i 1 timma =(=(=(=( tror ni att psxcare kan laga det eller att man får ett nytt på garantin annars?

Registrerade
    Feb 2008
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av winzhangout Visa Inlägg
    Försökte installera Linux YDL 6 på min PS3a som jag fick idag efter 5min fick jag strömavbrott. Nu hamnar jag där det står Kboot och inga kommandon funkar såsom installtext, ydltext, ydl 1080p, boot-game-os står bara att kommandot är felaktigt och ingen installation vill fortsätta SNÄLLA HJÄLP MIG!! måste jag köpa nytt PS3 nu eller? jag har ju bara haft det i 1 timma =(=(=(=( tror ni att psxcare kan laga det eller att man får ett nytt på garantin annars?
    Prova först och främst och skriv ps3-boot-game-os i kboot och tryck enter, om det inte fungerar prova enbart boot-game-os

Om inte heller det fungerar håll ner strömknappen på PS3:an tills konsollen stänger av därefter trycker du och håller ner strömknappen tills konsollen piper till, samtliga dessa lösningar gör att du kommer tillbaka till XMB beroende på version av kboot skiljer kommandot ovan, den sista lösningen kommer garanterat fungera- men nollställer alla dina inställningar för bild,ljud så prova dom första två först.

Liknande diskussioner

1. Japansk PS3! Hjälp!
    By Muskelchock in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 21:07
  2. Köpa ps3 ...? Skämmes ~
    By damfarbror in forum Playstation 3
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 17:36
  3. Xbox Duo X2 HjÄlp
    By JohnnyF in forum DUO-X2 support
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 00:03
  4. Hjälp, jag behöver verkligen hjälp med det här :(
    By ylvaly in forum PSP - Playstation Portable