Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Är NDS som PSP?

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Question Är NDS som PSP?

    Hej! Jag undrar om man behöver Custom Firmware för att spela NDS:s "Iso" filer. NDS kanske inte använder iso dock men ni förstår vad jag menar hoppas jag.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    Du köper bara någon flashkasset typ ... http://www.psxcare.com/product.php?xProd=683&xSec=81
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Så om vi låtsas om NDS är PSP nu och vi koplar M3 Real Perfect till min "psp" så kan jag spela "iso" filer som jag laddat ner? Inte Roms!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vad är det för ISO filer isåfall???

    Du kan ju inte köra PSP-spel på din NDS :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Typ UMD dumpar.. Jag har gjort en dump av Loco Roco till min PSP för att kunna ha fler spel på min PSP.
    Om man "dumpar" The Legend of Zelda: Phantom Hourglass till NDS till en fil som jag kan lägga in på min DNS och spela. Behöver jag en flashkassett för att spela NDS spel dumpar?
    Ledsen men lite svårt att förklara ^^

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver bara lyda beggas råd :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    ok! Tack så mycket!
    I Dream about Playtendo

Liknande diskussioner

  1. Allt om flashkort
    By tzarenc in forum Nintendo DS
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 16:45
  2. Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:33
  3. Endast XBMC som fungerar, ingen annan xbe
    By Frenzy in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 16:48
  4. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •