Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: hjälp med ny psp slim

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    hjälp med ny psp slim

    tja på er alla har läst mycke här på forumet om cfw mm men kan någon snäll person beskriva för mig hur jag får nytt cfw i min helt nya psp med vartion 3.95 vet att jag kan lämna in den hoss psxcare men det vore ju kul att göra något själv också. kan någon hjälpa mig snälla

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Du behöver 2 saker

    ett pandora batteri http://www.psp-hacks.com/2007/10/22/...ware-required/
    (vet inte helt säkert hur bra batteriet kommer fungera efteråt, kommer säkert mer info i tråden)

    ett Magic Stick http://www.psp-hacks.com/2007/10/16/...ick-installer/

    om du skulle råka bricka din psp om något går snett o.s.v. är jag övertygad om att killarna på PSX Care kan hjälpa dig ut ur knipan.

    edit: finns lite filmer på Youtube där man ser hur folk gör, kan vara nyttigt...
    Last edited by kekke2000; 2008-07-20 at 19:23.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    hej och tack för hjälpen... men har en fråga till om man har en psp fat hur går man till väga då misstänker att det är ett anorlunda batteri i den

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    243
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av BLACK HAWK Visa Inlägg
    hej och tack för hjälpen... men har en fråga till om man har en psp fat hur går man till väga då misstänker att det är ett anorlunda batteri i den
    båda batterierna är med i exemplet
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Huvva, yttligare en kotte jag sedan får hjälpa att återställa sitt batteri o flasha sin enhet befarar jag
    Innan jag började jobba igen på PSXCare postade jag info om hur man trollar till egna servicebatterier o sen gick det åt skogen för folk trots att jag varnade dem

    Innan min nuvarande semester reparerade jag ett batteri åt en kund som lyfte ben utan att värma med lödkolv o som sen enligt någon guide "inte min" kapade banor på batteriet

    Kul att se den fungera sen men kanske inte så kul att vara kunden som var het på gröten o trollade om den
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. hjälp med ny psp slim
    By BLACK HAWK in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 21:21
  2. Hjälp med val av chip
    By juggen in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 11:36
  3. hjälp ( med psp)
    By Katarina in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:49
  4. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 22:02
  5. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •