Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: another one bites the ****

Registrerade
    Mar 2003
    Respekt
    22

another one bites the ****

Yes new improved processor, hdmi bla bla uhmm,,,,,,,,
    köpte denna arcade hdmi nya processorn, skulle inte ge red rings of doom

ja det var ju rätt det gjorde den inte men en ring blinkar rött E74 please call microsoft support.....

bra grejer tummen upp ms, ni lyckas verkligen, första generationens konsol den som lät som ett hercules plan höll i ett år denna förbättrade höll i 6 månader.

skickade in den idag , denna är helt original, har 2 stycken en för backups och denna med hdmi för online spel

jag sa åt hon på suporten och hon skrattade, jag har 2 360, inte utifall den ena krashar utan för när den kraschar.

dessa hjärtinfarkt drabbade konsoler borde göras en bypass på innan dom lämnar fabriken , men jag får ju en bättre nu denna gången, om utveclingen håller i sig så håller denna 3 månader.

men det är ju klart alla förtjänar semester, så varför ska inte min 360 få åka på en stor släktträff i Tyskland en 3 veckors semester,

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    E74: There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement (see error 0102)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2003
    Respekt
    22
    ja nu får man väl tillbaka en ny bättre konsol, jaja jag har i alla fall lagt till xbox kundsupport i in telefonbok, så jag hittar numret nästa gång den går sönder.

får väl tillbaka den eller en ny konsol med den nya oflashbara läsaren , men det gör ingenting för jag spelar bara originalspel på den konsolen ändå

jaja vi får se

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner