Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: PS2 Nätverksadapter

Registrerade
    Jul 2003
    Respekt
    0

PS2 Nätverksadapter

Fan vad svårt det verkar vara att få tag i en PS2 nätverksadapter, hittar ingen i Sverige och beställa från amerikanska amazon fungerar inte heller för den typen av produkt levererar dem inte utanför USA´s gräns.
    Har sett att det finns säljare på amacon.co.uk men det är bara begagnade och då vet man inte i vilket skick den är i

Hjälp någon?

Registrerade
    Aug 2008
    Respekt
    0
    Jag letar också efter en nätverksadapter, har också märkt att det inte finns några somhelst adaptar kvar att köpa i butik i Sverige. Om man söker på etc pricerunner så får man upp *********** men de har ju inga i lager.
    Det blir väll så att man får leta beg., om inte nån har nån tips på hemsida som har?? Nytt eller beg, kvittar, bara det finns o köpa!

Registrerade
    Jul 2003
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av uuvalette Visa Inlägg
    Jag letar också efter en nätverksadapter, har också märkt att det inte finns några somhelst adaptar kvar att köpa i butik i Sverige. Om man söker på etc pricerunner så får man upp *********** men de har ju inga i lager.
    Det blir väll så att man får leta beg., om inte nån har nån tips på hemsida som har?? Nytt eller beg, kvittar, bara det finns o köpa!
    Nu har jag fått tag på en nätverksadapter som jag köpt från Usa, men har ingen användning av den längre så du kan få köpa den av mig om du vill.
    Den ligger i en helt oöppnad och obruten förpackning.

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    0
    Du Herrfreebie du har inte sålt den till uuvalette änn va? Jag kan väl få köpa den då? *vaplögon* XD
    Aja, bara ett skämt men om du vill sälja den till mig kasta en sten på mitt fönster eller svara här, men om du redan sålt den kan du väl berätta vart du köpte den från? För jag har starkt behov av en nätverksadapter. Vill inte köpa ett nytt ps2 och typ, eh, vet inte.

Registrerade
    Jul 2003
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av drake_427 Visa Inlägg
    Du Herrfreebie du har inte sålt den till uuvalette änn va? Jag kan väl få köpa den då? *vaplögon* XD
    Aja, bara ett skämt men om du vill sälja den till mig kasta en sten på mitt fönster eller svara här, men om du redan sålt den kan du väl berätta vart du köpte den från? För jag har starkt behov av en nätverksadapter. Vill inte köpa ett nytt ps2 och typ, eh, vet inte.
    Den är inte såld än så den finns kvar, kontakta mig gärna per e-mail
    vicotnic@gmail.com

Liknande diskussioner

1. Lite frågor angående chipning av ett PS2
    By e_man in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 13:56
  2. flytta över Matrix Infinity till en annan ps2
    By Redaktör in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 23:23
  3. Bränna psx-skivor med Nero
    By sullon in forum Playstation - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 13:15