Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Uppgradera till 3.90 m33?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Uppgradera till 3.90 m33?

    Jag har en psp mjukvaran 3.52 m33-4
    Nu undrar jag om det är dags att uppgradera mjukvaran igen, isåfall vilken mjukvara bör jag välja?
    Tacksam för hjälp

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Har du problem med något?

    Om inte så låt den vara.

    Skall du spela nya spel som kräver högre firmware så är senaste custom firmware 4.01 m33-2
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    Jag skulle välja 3.90 m33-3
    Jag uppgraderade till 4.01 m33-2 för inte så länge sen men eftersom inte irshell, cheatdevice eller cxmb (cxmb funkar dock nu) fungerade på den så nergraderade jag till 3.90 m33-3.
    Det finns dock en chans att ditt psp går sönder när du uppgraderar så gör det inte för mycket. Gör du allt som man ska så är det inte stor risk att det händer något. Men i ditt fall kan det kanske vara dags för du kan tex inte köra en gobit som God of war.

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för svaren.
    Jag börjar få problem med spelet, jag laddade Burnout Dominator spelet men det gick inte. Det finns inget spel i minnets kortet står det. Kan det vara så att spelet anpassad för USA psp?

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av boran28 Visa Inlägg
    Tack för svaren.
    Jag börjar få problem med spelet, jag laddade Burnout Dominator spelet men det gick inte. Det finns inget spel i minnets kortet står det. Kan det vara så att spelet anpassad för USA psp?
    Snarare att du kanske måste uppgradera din CFW lite högre än det du har nu om spelet kräver en högre Fw för att starta

    Från CFW 3.80 och upp från M33 kan man uppgradera till nya CFW´s från M33 automagiskt via nätverksuppgraderingen på din PSP.
    Nya filerna "uppgradering till 4.01 M33" läggs på ditt minneskort efter detta är klart o du startar den själv
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för det Pendragon.
    Jag skulle vara mycket tacksam om du kan hänvisa en länk eller förklarning hur man gjorde?
    Det var länge sedan uppgraderade det, så jag vill vara säkert innan jag gör det.

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Nu har jag uppgraderat till 4.01-m33-2
    Spelet fungerade inte ändå. Jag hade köpt ett 8 gb minne, Tänkte inte att minnet kunde spöka, la in spelet annat minne då funkade alla spelen.
    minnet hade jag köpt på ebay, troligen är den en kopia.

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av boran28 Visa Inlägg
    Nu har jag uppgraderat till 4.01-m33-2
    Spelet fungerade inte ändå. Jag hade köpt ett 8 gb minne, Tänkte inte att minnet kunde spöka, la in spelet annat minne då funkade alla spelen.
    minnet hade jag köpt på ebay, troligen är den en kopia.
    Stoppa i en UMD skiva med ett spel på i din UMD läsare med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. ISO-filer i 3.90 M33. Var?
    By plaincollar in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 15:20
  2. Streama till 360 med vista home premium?
    By Cherox in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 19:08
  3. Skicka över sparfiler till datorn och tillbaka?
    By cmts in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 14:23
  4. Vad behövs egentligen till 3.51 M33?
    By Anso in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 19:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •