Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: mitt wii funkar inte

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    mitt wii funkar inte

    Chippade mitt wii för ett par månader sen och det har funkat i stort sett felfritt med enstaka "disc cannot be read" mitt i spelandet, men inget som inte löser sig med en enkel reset.

    Men nu så har mitt wii dött verkar det som
    Satt och spelade "Lego indiana jones" och efter ett loading screen så dök "disc cannot be read" upp igen, försökte starta om men det gick inte, hände ingenting när jag tryckte på powerknappen eller reset. Så jag drog ur powerkabeln och satte in den igen men nu kan jag inte ens starta mitt wii

    Är detta något som är känt som ni kan hjälpa till med eller är det helt kört för min del?

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2005
    Från
    sweden skåne
    Inlägg
    104
    Respekt
    19
    låter som din dvd i wiit är kass
    har du spelat olika regioner kan du ha hardbrickat ditt wii åxå/fått dyrt bokstöd då får man inte igång wiit alls..
    Citat Original inlägg av quaddern Visa Inlägg
    Chippade mitt wii för ett par månader sen och det har funkat i stort sett felfritt med enstaka "disc cannot be read" mitt i spelandet, men inget som inte löser sig med en enkel reset.

    Men nu så har mitt wii dött verkar det som
    Satt och spelade "Lego indiana jones" och efter ett loading screen så dök "disc cannot be read" upp igen, försökte starta om men det gick inte, hände ingenting när jag tryckte på powerknappen eller reset. Så jag drog ur powerkabeln och satte in den igen men nu kan jag inte ens starta mitt wii

    Är detta något som är känt som ni kan hjälpa till med eller är det helt kört för min del?

Liknande diskussioner

  1. Uppdaterade Wiikey med 1.9b och nu funkar det inte, hjälp!
    By Schattiz in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 00:54
  2. Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 22:31
  3. Mitt WII med Wiikey vägrar boota NTSC
    By Bj0k in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 01:31
  4. Nya spel funkar inte på vanlig tv?
    By kofikalonji in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 27
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 17:55

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •