/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jupp!
X-Box 1.4
Xenium *ICE*Pin-Head
120GB HDD EVO-X och MS Dashbord
Xbox 360 Premium, Samsung ixtreme 1.51
Wii Wiikey 1.9g
Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer
Vilken fil är det man ska bränna i mappen 79 unlock ??
Det är filerna image.xxx som ska brännas. Ladda bara cue-filen i imgburn så ska det funka har jag för mig.
Tips:
Det är Ljudfiler
Det står även i Readmen hur man kastar ut saker på skiva.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Har ett par frågor till.
Är det windows egna kommadotolk man ska använda??
Är det någon som har haft problem med att Xboxen stänger av sig själv när man håller på och ska flasha.
/ Pendragon
Det är den jag använder men när jag skriver 79unlock f så står det att det inte är ett internt kommando??
Kan någon tala om exakt hur man ska skriva xboxens enhet är F
Last edited by jimmy64; 2008-09-05 at 18:43.
Nu har det löst sig.
Tänk vad enkelt det kunde vara ifall folk talade om exakt hur man skulle göra tex istället för att skriva 79unlock x så kan man skriva att man ska ange sökvägen till mappen med 79unlock.
Så förbannat svårt kan det väl inte vara??
Istället för att prata i gåtor tala om exakt vad ni menar det finns många som inte förstår det ni tar för självklart.
nja, det är rätt basic att veta att filer körs från dess katalog eller via sökväg till dem. det är ju precis så dina genvägar på skrivbordet fungerar. hur ska du starta en fil om du inte pekar var den är? ska datorn gissa var den ligger? kopiera den till windows\system32 så kan du skriva 79unlock var du än är.
Bookmarks