Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ljudet försvinner i GTA

Registrerade
    Jun 2008
    Respekt
    17

Ljudet försvinner i GTA

när jag ska starta gta (spelar inte någon roll vilket utav de båda) så är det inget ljud. Men det är bara när jag har på cheatdevice till både vcs och lcs. har jag hara en cheatdevice igång eller ingen alls så fungerar ljudet som det ska. Detta är lite irriterande för varje gång jag vill byta så måste jag fört gå in i tex irshell och göra om filen så att min cheatdevice fungerar till det andra spelet istället

Vet någon vad man kan göra, känner ni inte igen problemet eller finns det ingen lösning

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    när jag ska starta gta (spelar inte någon roll vilket utav de båda) så är det inget ljud. Men det är bara när jag har på cheatdevice till både vcs och lcs. har jag hara en cheatdevice igång eller ingen alls så fungerar ljudet som det ska. Detta är lite irriterande för varje gång jag vill byta så måste jag fört gå in i tex irshell och göra om filen så att min cheatdevice fungerar till det andra spelet istället

Vet någon vad man kan göra, känner ni inte igen problemet eller finns det ingen lösning
    Sluta fuska då

Fungerar spelet "orginal UMD" utan patchar innan eller Plugins skall en ISO göra det med.
    Om inte luktar det Fuldump.
    Om spelets ljud däremot inte fungerar med Fusk Plugins så sluta använd de pluggarna
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2008
    Respekt
    17
    Allt som jag gör fungerar när jag bara använder den ena. tex om jag bara använder cheatdevice till lcs så fungerar det som det ska. men ifall jag har båda igång så försvinner ljudet. Jag har även fixat cheatdevice efter en guide så jag gör inget fel. cheatdevice är inget jag ska sluta använda :P

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    Allt som jag gör fungerar när jag bara använder den ena. tex om jag bara använder cheatdevice till lcs så fungerar det som det ska. men ifall jag har båda igång så försvinner ljudet. Jag har även fixat cheatdevice efter en guide så jag gör inget fel. cheatdevice är inget jag ska sluta använda :P
    Lösningen på ditt problem är att inte köra det som orsakar felet samtidigt som något annat

Lite som en bröllopstårta med en till bröllopstårta ovanpå
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Synkproblem ljudet i Singstar
    By matserik in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 20:32
  2. Texturproblem i GTA
    By Lulebo in forum Grand Theft Auto IV (360)
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 01:11
  3. Samsung M28 låter konstigt med GTA IV ?
    By Proson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 20:11
  4. Varför funkar inte NTSC GTA 4 med Pal konsol?
    By davidos90 in forum Grand Theft Auto IV (360)
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 20:53
  5. ljudet försvinner i XBMP
    By Monks in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-01-19, 13:07

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner