Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Kommer ingenstans!

  1. #1
    ljungkullen Guest

    Kommer ingenstans!

    Hello!
    Jag har ett jäkligt irriterande problem. Jag är nära ett uppdrag där ja har två alternativ.
    1. Åka ner till hamnen för att träffa nån skum snubbe som vill prata med mig.
    2. Möta playboy x tror jag det va, som vill att jag ska döda några på nån form av byggplats.

    Grejen är att jag åker till pilarna, där uppdragen börjar men när jag går/åker in i pilarna så händer absolut ingenting! Jag har provat att starta om konsolen några gånger men det är fortfarande samma.
    Jag har fått igång uppdraget första gången jag provade men misslyckades med uppdraget och stängde av, sen dess har jag inte lyckats sätta igång det!

    Nån som har nån clue?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av ljungkullen Visa Inlägg
    Hello!
    Jag har ett jäkligt irriterande problem. Jag är nära ett uppdrag där ja har två alternativ.
    1. Åka ner till hamnen för att träffa nån skum snubbe som vill prata med mig.
    2. Möta playboy x tror jag det va, som vill att jag ska döda några på nån form av byggplats.

    Grejen är att jag åker till pilarna, där uppdragen börjar men när jag går/åker in i pilarna så händer absolut ingenting! Jag har provat att starta om konsolen några gånger men det är fortfarande samma.
    Jag har fått igång uppdraget första gången jag provade men misslyckades med uppdraget och stängde av, sen dess har jag inte lyckats sätta igång det!

    Nån som har nån clue?
    hm. skumt. var längesen jag lirade denna biten.. men vet du vad uppdraget heter som du började på? jag tror det är detta uppdaget du menar...

    playboy x har ju som sagt ett byggplats-uppdrag... du kan kika på länken och se om du missat något... du kanske känner igen uppdragen innan.. du kan också klicka runt på de olika karaktärerna och se om det hjälper dig. kanske är det ett visst klockslag du behöver för den sk. hamnen. återkom med resultat..

Liknande diskussioner

  1. Vilka xbox 360 spel kommer inte till PS3?
    By HeadHunter87 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 00:03
  2. Playstation 3 spelen som inte kommer till xbox?
    By HeadHunter87 in forum Playstation 3
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 00:01
  3. Vilka xbox 360 spel kommer inte till PS3?
    By HeadHunter87 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:50
  4. Kommer Xtreme FW stå sig eller inte?
    By Rainmaker in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 20:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •