Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: cheat device

  1. #1
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    cheat device

    vart kan man hitta programmet
    hur installerar man det

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    cheatdevice.com

    finns nog en readme fil men ifall du e slö så skriv vilken firmware du har eller gör som jag visar här nedan så skriver jag hur du gör. Jag har 3.90 o då ersatte jag filen lcscheatdevice370.prx eller vad den hette till lcscheatdevice390.prx

    Lägg sedan in den filen ms0:/seplugins

    Gör sedan en textfil (på samma ställe) som heter game och skriv ms0:/seplugins/lcscheatdevice390.prx i filen. spara såklart. sedan går du in i recoverymode, tar enabled o så ska det funka.

    Efter att jag skrivit detta så kom mitt dumma as på youtube... http://www.youtube.com/watch?v=a5JK4-8TsjY

  3. #3
    Registrerade
    May 2008
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    vad gör cheatdevice egentligen?

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Varför ladda ned saker man inte vet hur eller vad de gör?
    Det är för övrigt så folk slöar ned sina datorer o får virus
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    eeeh vad säger du. det där är inte alls något virus alls. det är bara en fil på 98 kb och en till som man gör själv som krävs. datorn blir säkert slö av det...
    Vad har du för dator egentligen

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    eeeh vad säger du. det där är inte alls något virus alls. det är bara en fil på 98 kb och en till som man gör själv som krävs. datorn blir säkert slö av det...
    Vad har du för dator egentligen
    Haha, så en fil måste vara stor för att kunna vara ett virus?
    Tänkt på att 98 KB är 98000 tecken i assembler, det kan man göra rätt mycket med...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    hihi det var ju roligt... det är klart det skulle kunna vara något men risken är ju mycket mindre än när det är en stor fil som man måste köra. lägger man in den här filen så kan man alltid ta bort den i recovery mode. Har man förjävligt virusskydd på datorn så kanske det händer något med den men nu finns det ju program som man söker igenom filer efter virus med men det har du säkert inte för att du tror att det är virus i den skiten med. de e bara å formatera om datorn ifall det blir något problem.

    ska man vara så rädd för virus som ni verkar vara så ska man fan inte ha en dator. det kommer in hur mycket skit varje gång man startar internet

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    hihi det var ju roligt... det är klart det skulle kunna vara något men risken är ju mycket mindre än när det är en stor fil som man måste köra. lägger man in den här filen så kan man alltid ta bort den i recovery mode. Har man förjävligt virusskydd på datorn så kanske det händer något med den men nu finns det ju program som man söker igenom filer efter virus med men det har du säkert inte för att du tror att det är virus i den skiten med. de e bara å formatera om datorn ifall det blir något problem.

    ska man vara så rädd för virus som ni verkar vara så ska man fan inte ha en dator. det kommer in hur mycket skit varje gång man startar internet
    Haha, jag har inget skit på min dator och jag har varken anti vir eller brandvägg.

    Och storleken spelar ABSOLUT ingen roll när det gäller virus, att säga att virus alltid är stora filer är bara naivt
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    jag sa inte att det alltid är så. jag sa att det var större risk men det var efter vad jag trodde.
    Hur gammal är du egentligen. du verkar vara typ 25 o håller man på med psp då så tycker jag fan i mig man inte har nått liv. Gör något vettigare

    Men det här har verkligen inget med tråden nu lämnar jag den.
    Last edited by skult; 2008-08-13 at 13:52.

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av skult Visa Inlägg
    jag sa inte att det alltid är så. jag sa att det var större risk men det var efter vad jag trodde.
    Hur gammal är du egentligen. du verkar vara typ 25 o håller man på med psp då så tycker jag fan i mig man inte har nått liv. Gör något vettigare

    Men det här har verkligen inget med tråden nu lämnar jag den.
    Håller inte du på med psp då? o.O
    Och anledningen att jag anmärkte på ditt inlägg var pga att folk tror på allt som står och eftersom du skrev att virus oftast är stor program så kommer folk att tro på det
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    mm det kanske du iofs har rätt i. jo men jag menade att jag är inte riktigt 25 ^^
    jaja jag förstår väll att du tycker det är kul för det gör jag med. men jag tror att jag skulle syssla med något annat i den åldern.
    ledsen att jag vart lite arg osv förut men jag störde mig lite på att ni tog upp virus när det inte hade med det att göra alls ifrån början :P

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    44
    Respekt
    17
    du var visst 19 men jaja :P

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    1 361
    Respekt
    19
    Inga fara, men var alltid försiktig med program som inte kommer från någon stor utvecklare.
    Dock så är nog cheatdevice ingen fara men om man inte ens vet vad det gör så behöver man det nog inte
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

    Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

    CFW - ix 1.51

Liknande diskussioner

  1. "Error #001,unauthorized device has been detected"
    By corre in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 11:29
  2. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 14:11
  3. Cobra BIOS version 1.1
    By andlin in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 14
    Senaste inlägg: 2005-05-09, 11:03
  4. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-05-09, 11:01
  5. Toca race driver 2 cheat...
    By Tim_82 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-06-20, 19:00

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •