vart kan man hitta programmet
hur installerar man det
vart kan man hitta programmet
hur installerar man det
cheatdevice.com
finns nog en readme fil men ifall du e slö så skriv vilken firmware du har eller gör som jag visar här nedan så skriver jag hur du gör. Jag har 3.90 o då ersatte jag filen lcscheatdevice370.prx eller vad den hette till lcscheatdevice390.prx
Lägg sedan in den filen ms0:/seplugins
Gör sedan en textfil (på samma ställe) som heter game och skriv ms0:/seplugins/lcscheatdevice390.prx i filen. spara såklart. sedan går du in i recoverymode, tar enabled o så ska det funka.
Efter att jag skrivit detta så kom mitt dumma as på youtube... http://www.youtube.com/watch?v=a5JK4-8TsjY
vad gör cheatdevice egentligen?
Varför ladda ned saker man inte vet hur eller vad de gör?
Det är för övrigt så folk slöar ned sina datorer o får virus
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
eeeh vad säger du. det där är inte alls något virus alls. det är bara en fil på 98 kb och en till som man gör själv som krävs. datorn blir säkert slö av det...
Vad har du för dator egentligen
hihi det var ju roligt... det är klart det skulle kunna vara något men risken är ju mycket mindre än när det är en stor fil som man måste köra. lägger man in den här filen så kan man alltid ta bort den i recovery mode. Har man förjävligt virusskydd på datorn så kanske det händer något med den men nu finns det ju program som man söker igenom filer efter virus med men det har du säkert inte för att du tror att det är virus i den skiten med. de e bara å formatera om datorn ifall det blir något problem.
ska man vara så rädd för virus som ni verkar vara så ska man fan inte ha en dator. det kommer in hur mycket skit varje gång man startar internet
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
jag sa inte att det alltid är så. jag sa att det var större risk men det var efter vad jag trodde.
Hur gammal är du egentligen. du verkar vara typ 25 o håller man på med psp då så tycker jag fan i mig man inte har nått liv. Gör något vettigare
Men det här har verkligen inget med tråden nu lämnar jag den.
Last edited by skult; 2008-08-13 at 14:52.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
mm det kanske du iofs har rätt i. jo men jag menade att jag är inte riktigt 25 ^^
jaja jag förstår väll att du tycker det är kul för det gör jag med. men jag tror att jag skulle syssla med något annat i den åldern.
ledsen att jag vart lite arg osv förut men jag störde mig lite på att ni tog upp virus när det inte hade med det att göra alls ifrån början :P
du var visst 19 men jaja :P
Inga fara, men var alltid försiktig med program som inte kommer från någon stor utvecklare.
Dock så är nog cheatdevice ingen fara men om man inte ens vet vad det gör så behöver man det nog inte
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks