Tjena
Min ps 2 är död så jag tänkte om man skulle försöka få tag på en 60gb ps 3 så man hade användning av mina ps 2 spel. Men kan man köra brända ps 2 spel i en ps 3 60gb ???? nån som vet??
/M
Tjena
Min ps 2 är död så jag tänkte om man skulle försöka få tag på en 60gb ps 3 så man hade användning av mina ps 2 spel. Men kan man köra brända ps 2 spel i en ps 3 60gb ???? nån som vet??
/M
Inga brända ps2 spel i en ps3 än sålänge...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag har kört brända PS2 spel i en PS3, med något obskyrt swaptrick med hjälp av strömbrytare. Men den PS3:an brände blueraylasrarna på löpande band, så den modden skrotades rätt omgående pga dess totala onödighet :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks