Original inlägg av
Heelflip12345
Jag undrar först och främst vilket ni rekommenderar ?
Jag har tänkt att använda den till allt som den har att erbjuda alltså , internet , musik , film , spel osv.
När jag köpt PSP vad behöver göras för att kunna surfa? ( förutom att sätta upp nätverk )
Kräver youtube att man har firmware ? såg någon beta "grej" i en tråd tidigare.
Kommer jag behöva ett extra batteri för att kunna använda den konstant i säg ca 8 timmar ? ( blandat spelande,musik m.m )
Hur lång är laddningstiden för Slim respektive "Fat" ? och följar laddare med vid köp av psp och kan man spela medan psp'n laddar?
Kan man lägga in nerladdade 700 mb's filmer om dessa är konverterade i en converter?
Läste något om en spärr i psp'n.
1. Slim för mer batteri, bättre skärm, mer minne. Fat om du vill kunna köra ALLA homebrews (90% funkar till slim)
2. Du måste sätta på WLAN genom att flippa en switch om du har fat =)
3. Youtube funkar inte som standard då det kräver en högre version av flash än vad pspn har, finns dock homebrews (hemkodade program) som fixar det, har dock inte provat själv så jag kan inte svara på om de funkar eller inte.
4. Ja, 4-5 för ett standardbatteri
5. Laddningstiden är samma tror jag, laddare medföljer (OBS, ej USB-sladd till slim!) och ja, man kan spela medans
6. Japp
7. Spärr, kanske va den ovanför du syftade på och isf så är det bara att det inte kan vara xvid, bara divx och mpeg med rätt upplösning/bitrate. Kolla in Salkins pspconverter (klistrad) för konverterare.
8. Jag, finns psp fat och slim&light
Om du har några fler frågor så tveka inte att fråga, du är faktiskt den enda jag har sett som enbart ställt frågor som inte finns med i faqen, bra jobbat!
PS. Du får gärna lägga in en extra radbrytning här och där nästa gång
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Bookmarks