Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Xbox live account ban

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Xbox live account ban

    Jag får upp detta när jag försöker ansluta till live. Alla nätverks test är ok. Det står att konsolen är ok (inte ban) men mitt account är banned. Kan jag bara säga upp mitt nuvarande account och göra ett nytt live account? Finns det något att göra för att komma ut på live igen? Konsolen är flashad me Iextreme 1.2 med samsung m28 drive.

    kan inte lägga upp bilden men här är vad som står.

    This account has been banned for violations of the tems of use......

    This test verifies that your console can contact xbox live......
    Last edited by LordGuss; 2008-08-19 at 13:57.

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2008
    Inlägg
    386
    Respekt
    17
    Det betyder väl antagligen att, precis som det står, att det bara är ditt konto som är bannat, och att du borde kunna göra ett nytt för att gå ut på nätet.

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Första accoundbannen jag hört talas om (Grattis) Vanligast är att konsollerna bannas, du kan ju inte rå för att du släpat med din disk o kört den på en moddad maskin, sånt syns ju inte *skratt*.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Första accoundbannen jag hört talas om (Grattis) Vanligast är att konsollerna bannas, du kan ju inte rå för att du släpat med din disk o kört den på en moddad maskin, sånt syns ju inte *skratt*.
    nja, account-bans är väl inte så ovanligt.. räcker väl att man är lite hård i käften mot folk etc.. hot, påhopp etc.. så stänger väl ms av dig efter lite klagomål..

    men jag tycker trådskaparen ska ringa ms och fråga varför det är bannat om han nu inte vet det själv.. de kanske gjort fel.

Liknande diskussioner

  1. Hehe roligt samtal med M$ Suport!!
    By Robotach in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-30, 10:17
  2. Xbox live - går inte
    By Legend13 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 22:31
  3. Uppdatering av Xbox Live
    By bikerunner in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 23:19
  4. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 09:28

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •