Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Psp 3000

Registrerade
    Jun 2008
    Respekt
    17

Question Psp 3000

Har läst om den nya modellen av PSP och funderar på att sälja min 2000 och köpa den nya. Min fråga är, hur ser det ut med att byta firmware på de nya modellerna? Gör man bara som vanligt med ett pandorabatteri och magiskt minne eller kommer det att krävas en nya metod?

*edit*
    Inser att det är för tidigt att fråga då den inte släppts ännu...
    Last edited by MdaG; 2008-08-22 at 16:28.
    PSP-slim 2004 CFW 3.71 M33-4

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av MdaG Visa Inlägg
    *edit*
    Inser att det är för tidigt att fråga då den inte släppts ännu...
    Hm.....
    Volvo planerar på att släppa en ny modell år 2010, kommer det gå att chipptrimma dem precissom förut

Nej ingen vet eftersom de inte är släppta.
    Den nyaste Slim modellen med v3 moderkort biter inte Pandoraminnen på eller Jigkick batterier.
    Så vi får väl se då den släpps.

Jag hoppas på Wireless B/G stöd + Blåtand + en extra analgspak + Ir + Pekskärm och TV-in så man kan spela in saker
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Hm.....
    Volvo planerar på att släppa en ny modell år 2010, kommer det gå att chipptrimma dem precissom förut

Nej ingen vet eftersom de inte är släppta.
    Den nyaste Slim modellen med v3 moderkort biter inte Pandoraminnen på eller Jigkick batterier.
    Så vi får väl se då den släpps.

Jag hoppas på Wireless B/G stöd + Blåtand + en extra analgspak + Ir + Pekskärm och TV-in så man kan spela in saker
    Blåtand vore verkligen kul ... Tänk vad hemma kodarna skulle kunna göra roliga apps med den möjligheten
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Blåtand vore verkligen kul ... Tänk vad hemma kodarna skulle kunna göra roliga apps med den möjligheten
    Roligast vore att kunna koppla Dualshock 3 hankontrollen till o PSPn till en Projektor o spela på Gigantisk vägg
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    18
    Roligast vore att kunna koppla Dualshock 3 hankontrollen till o PSPn till en Projektor o spela på Gigantisk vägg
    Lite overkill för o få den grafiken på en vägg :P
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
    Lite overkill för o få den grafiken på en vägg :P
    Hellre sitta o spela eller titta på film med stor bild än Pytteliten
    Montera en PSP i en Bil med monitorer kunde bli en enkel biff då med.

Jag ser massa möjligheter
    Samt att folk får en billig presentationsdator att sätta i stormarknader mot en plasmaeller lcd skärm
    / Pendragon

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Hellre sitta o spela eller titta på film med stor bild än Pytteliten
    Montera en PSP i en Bil med monitorer kunde bli en enkel biff då med.

Jag ser massa möjligheter
    Samt att folk får en billig presentationsdator att sätta i stormarknader mot en plasmaeller lcd skärm
    Försvinner inte iden med portabel då man sättar dit en vga / hdmi aller vad man nu vill ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

1. PSP problem (vill ej starta)
    By ohha in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 18:41
  2. Chippad PSP
    By traxstar7 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 13:58
  3. Ny köpt Psp vill inte installera 3.90 custom.
    By Downp in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 01:05
  4. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 03:48

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner