Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: 2 red rings

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    37
    Respekt
    23

    2 red rings

    Jag har fått 2 röda lampor på vänster sida får fram kod 0011 med men vad är jag testa så blinkar dom spelar ingen roll hur länge den är av utan den starta upp grön lampa i en sec fläktarna går igång och stängs av direct och dom 2 röda börja blinka. även om de har varit avstäng i ett par dagar så börjar dom blinka rött Direct när jag sätter på den . Nån som kan ha en ide vad det kan va?

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Hårdvarufel, kontakta Ms så skickar de ut fraktlappar till UPS o lagar den om du säger att det är tre röda lampor
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    37
    Respekt
    23
    det är kört tyvär då den är bannad, ringde dom men då dom såg det så va det hej då , så jag har plockat isär den själv

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Lucifer Visa Inlägg
    det är kört tyvär då den är bannad, ringde dom men då dom såg det så va det hej då , så jag har plockat isär den själv
    då kanske det är något av detta... om du pillat med den...

    0011 over heating - If you are recieving this error after dissassembling your console make sure to all 8 of the heatsync screws are tightened securely to the board/heatsink holes.
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=29160

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2001
    Inlägg
    37
    Respekt
    23
    jag har kollat på den , det skumma är att om boxen har varit av ett dyng och när man sätter på den igen så börjar dom 2 röda att blinka direct och känner jag på´cpu så är den inte ens varm. det är det som är så skumt

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Om du känner på CPUn o den inte käns varm är det något galet, du glömde nog kylpasta

    Vi tar iaf. 700 kr för att löda om prollar och sätta på bättre fästanordningar ifall du tröttnar på dess problem
    Dock kan vi inte släcka alla felkoder...
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Command & Conquer: Red Alert 3
    By int21 in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-03, 08:00
  2. Red ring of death
    By emo in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 18:18
  3. Red rings of Death
    By ollejakob in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 20:39
  4. Framkalla 3 Red Rings of Death.
    By Faxius in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 21:44
  5. 3 red lights "general hardware failure"... ngra förslag?
    By tropicano in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 23:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •