Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: GBA plastmojänger i M3 DS REAL Perfect Bundle

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    GBA plastmojänger i M3 DS REAL Perfect Bundle

    Med i kartongen för M3 DS REAL Perfect Bundle låg förutom Rumble Pack och GBA Expansion Pack, två mojänger i rökfärgad plast som också är märkta GBA Expansion Pack, den ena For DS Lite only och den andra For NDS use. De passar uppenbarligen i respektive GBA-slot, men innehåller ingen elektronik. Vad är de tänkta för?

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    24
    De är enbart tänkta som skydd när man inte har flaskasetten i sitt NDS ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du har en "gammel-ds" så blir ju gba expansion pack och rumblepack för små för att passa i slotten. Då flyttar man elektroniken till de större skalen. Om det låg med ett extra "ds lite" skal utan elektroniken i så är det bara för att du skall kunna byta till ett skal med annan färg...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Om du har en "gammel-ds" så blir ju gba expansion pack och rumblepack för små för att passa i slotten. Då flyttar man elektroniken till de större skalen. Om det låg med ett extra "ds lite" skal utan elektroniken i så är det bara för att du skall kunna byta till ett skal med annan färg...
    I supportforumet kring M3 skrev jag en fraga angaende detta... Jag har tidigare bestallt ett M3 Real Simply paket, och da fanns inget adapterpaket som ni pratar om till gamla DS for GBA expansion...

    ...jag ar valdigt sugen pa att bestalla ett M3 paket. Men jag tanker anvanda det till en gammal DS, och jag vill kunna spela GBA spel. Kan du Hansi kanske bekrafta?

    Vore mycket tacksam...

    /William

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    M3 Simply hade inte ens den funktionen. GBA expansion pack är ett hårdvarutillägg till M3 REAL. Köper du M3 real PERFECT PACK så ingår GBA expansion pack, annars ingår bara rumble-kassetten.

    Gamla DS:en har ju samma slot för själva M3 REAL kortet som den nya ds:en, det är bara sloten där du sätter rumble kassetten eller GBA expansion kassetten som blev "grundare" på ds lite.

    De M3 real perfect packs vi har på lager nu innehåller extraskalet till gba expansion pack som gör att den passar i gamla ds:en. Det ingår inte något sådant extraskal till rumblepacken dock.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Tack sa mycket Hansi... som du sa i inlagget pa andra sidan sa har jag valdigt svart att skilja alla deras produkter at...

    Tack, nu kan jag med sakerhet bestalla fran er igen.

    Rock on!

Liknande diskussioner

  1. En fråga om M3 REAL Perfect (GBA Expansion Pack)
    By MrLonley in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 09:57
  2. Cykloevolution eller M3 DS Real Perfect Bundle Pack ?
    By corre in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 14:46
  3. M3 REAL Perfect + Minneskort ?
    By MrLonley in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:36
  4. M3 DS Real Perfect ljusstyrka
    By Sinow in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 12:06
  5. GBA funkar inte på M3 Real
    By dadibom in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 08:15

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •