Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Skivor o dyl?

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17

    Question Skivor o dyl?

    Nu har jag fått min läsare utbytt från en Hitachi till en Samsung läsare o flashad med ixtreme 1.4...o jag har problem med att få Guitar Hero 2 att fungera,jag bränner på "Verbatim DVD+R Double Layer Printable" nu o annars använder jag "Verbatim DVD+R 2.4x Double Layer Advanced Azo" men jag får inte spelet att funka längre på nån av skivorna...Förr hade jag en äldre fw där jag kunde spela alla spel men nu funkar inte det spelet längre...jag körde iso filen i "Schtrom360Xtract" för att kolla om den versionen av spelet jag har nere är stealthat o det är d. Har ifs inte testat o bränna det i Imgburn än utan använder mig av clonecd 5.2.9.1 o har en pioneer 111d,vet inte var jag hittar en uppdatering av brännaren om det finns någon...!!?


    Vilken version av clonecd anser ni vara bäst,den jag kör med eller 5.3.0.1?
    Vilka typer av skivor bör jag använda mer än Verbatim? Är Memorex bra tex?
    Finns det nån bra lista på vilka spel som är stealthade?

    Hoppas nån kan svara!

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    xdvdmulleter med databas finner du här. kolla och reparera din iso med det. glöm inte inte rätt layerbreak, 1913760. jag rekommenderar enbart verbatim till 360'n. bränner med imgburn.

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Ok jag testar det..tack!

  4. #4
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    xdvdmulleter med databas finner du här. kolla och reparera din iso med det. glöm inte inte rätt layerbreak, 1913760. jag rekommenderar enbart verbatim till 360'n. bränner med imgburn.
    En fråga bara...finns där nån guide hur man går till väga i programmet för jag e inte så duktig på detta?

  5. #5
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Tre Kronor Visa Inlägg
    En fråga bara...finns där nån guide hur man går till väga i programmet för jag e inte så duktig på detta?
    leta efter knappen "autofix" så ska du se att det ordnar sig. ladda sedan om image filen och kolla att det är ixtremekompatibelt i rutorna.

  6. #6
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Tack så väldigt mycket för din hjälp "int21",du hjälpte mig!!!! Nu ska jag försöka få igång "Battlefield Modern Combat" åxå...o nu vet jag hur jag ska göra.

Liknande diskussioner

  1. Xlink Kai el dyl.
    By kardanaxeln in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 14:29
  2. Bios och dyl.?
    By LoX in forum Spiderchip
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-01, 15:57
  3. Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-14, 07:19
  4. av-pack o kablar o dyl???
    By Lurvenpajsen in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2003-07-31, 15:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •