Så om jag skaffar ett pandora batteri+minneskort och fixar till min psp, kan jag då efter detta använda mitt gamla minneskort och/eller batteri? så att om jag vill spela nedladdade spel så måste jag bara använda just dom till det?
Så om jag skaffar ett pandora batteri+minneskort och fixar till min psp, kan jag då efter detta använda mitt gamla minneskort och/eller batteri? så att om jag vill spela nedladdade spel så måste jag bara använda just dom till det?
Pandoraminne + Jigkickbatteri "som kallas pandorabatteri i folkmun" används enbart vid Flashning.
Klart du kan använda ditt Pandoraminne efteråt med men det tycker jag är ganska onödigt.
Pandorabatteri är ett Servicebatteri som inte används för spelande då den har förmågana att starta saker från minneskort o inte direkt i spelläge
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks