Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: en brännarfråga

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2006
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    147
    Respekt
    19

    en brännarfråga

    Nu bränner jag alla mina lir med img burn...
    o ifall det saknas av den ena filen så finns det progs som skapar den andra..
    Nu till min fråga..
    Sitter med call of duty 2 pal.proper o dom filerna känner jag inte igen..
    inte rar utan det står tex dnl-cod2p.xxx har givetvis googlat o dom vill att man använder cd clone...
    men jag vill inte
    kan jag komma runt det?
    mvh

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Sök i forumet o du skall finna.
    Denna fråga har besvarats minst 10 ggr innan o en länk till ett program int21 kodat eller om man skapar en egen.dvd fil kirrar biffen.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2006
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    147
    Respekt
    19
    ho ho Pendragon...
    I will search and i will find...
    Annars ska jag pma dig tills du ger upp

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2006
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    147
    Respekt
    19
    laddade ner dvd creator men jag har ingen iso eller img fil i min Call of duty mapp..
    ingen stor fil o det e dnl filer...
    så heeelp please

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
    ho ho Pendragon...
    I will search and i will find...
    Annars ska jag pma dig tills du ger upp
    Sikken tur att vi inte aktiverat PM här då

    Citat Original inlägg av Dragonzilla Visa Inlägg
    laddade ner dvd creator men jag har ingen iso eller img fil i min Call of duty mapp..
    ingen stor fil o det e dnl filer...
    så heeelp please
    Öppna .dvd filen från ett annat lir o ersätt speletsnamn.img till det spel du nu saknar en .dvd fil till, ändra infon men inte Layerbreak eller kasta in Layerbreak i Imgburn o rosta på,

    Fattas det .dvd filer kan man enkelt skapa dem själv eller om man ställt iin LB i Imgburn så slipper man oroa sig o kan tuta igång en .iso /.img direkt :P

    Jag kikade även i vår klistrade FAQ o hittade denna låänk: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33907
    Last edited by Pendragon; 2008-09-02 at 12:10.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2006
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    147
    Respekt
    19
    ok..jag blir lite snurrig för det e inga rar filer eller nån stor fil alls...
    måste förklara bara att jag sovit hemma första natten med min nyfödda Dotter så jag e rätt spak

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är rarfiler bara att dom har andra filsuffix. Öppna den med lägst nummer i winrar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2006
    Från
    Stockholm, Sweden, Sweden
    Inlägg
    147
    Respekt
    19
    ooohhh ska testa nu!!!
    Testar o verkar funka
    thx Hansi

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    60
    Respekt
    18

    Pioneer DVR-116D

    Pioneer DVR-116D
    Hallå, jag har nu uppgraderat mig från dvr-115D till 116D, jag då letat efter updatering för 116.an men pioneers hemmsida visar ingen firmwire alls.

    Finns det en hackad för 116D?
    Eller en länk till en uppdatering bara går bra också om det finns.

    Tack i förhand!
    Last edited by tigersaid; 2008-09-13 at 11:31.
    _________________________________________
    Biji Kurd & Kurdistan!
    ***********************
    Cleared Game:
    Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar


    Current Game:

    *Call Of Duty 5 - World At War*

  10. #10
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    26
    Citat Original inlägg av tigersaid Visa Inlägg
    Pioneer DVR-116D
    Hallå, jag har nu uppgraderat mig från dvr-115D till 116D, jag då letat efter updatering för 116.an men pioneers hemmsida visar ingen firmwire alls.

    Finns det en hackad för 116D?
    Eller en länk till en uppdatering bara går bra också om det finns.

    Tack i förhand!
    fortsättning i denna tråd.

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Crossposting
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #12
    Registrerade
    Jun 2007
    Inlägg
    60
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Crossposting
    Squealer!
    +, almost crosspointing, Some diffrense in the messages.
    _________________________________________
    Biji Kurd & Kurdistan!
    ***********************
    Cleared Game:
    Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar


    Current Game:

    *Call Of Duty 5 - World At War*

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av tigersaid Visa Inlägg
    Squealer!
    +, almost crosspointing, Some diffrense in the messages.
    Knappt märkbart
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •