Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Avbetalning på Elite

  1. #1
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    19

    Avbetalning på Elite

    Har någon av er kära psxcare-konsumenter haft erfarenhet att handla något på avbetalning härifrån? Hur går man till väga? Trodde att det bara var att lägga boxen i korgen och välja betalningssätt, men inget där.

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Tror inte de har avbetalning....

    Du får slanta direkt
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Avbetalning är för mesar
    Cash is king oavsett om det är Kontant eller i form av ettor o nollor på visakort

    Nej vi har ingen avbetalning så vida du inte ringer in bokar ett möte med oss i butik o den som har hand om Wasa Kredit kontona är inne.

    0,02% brukar fråga så vi är inte så vana vid det för att vi skall orka engagera fler i personalstyrkan i hur man gör
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag kan ordna avbetalning via postorder också, men det går lite medeltida till då jag måste skicka blanketter som skall skrivas på, bevittnas och returneras.
    Det går via wasa kredit, kostar 295:- i uppläggningsavgift och 25:-/mån i aviseringsavgift. Vi kör "räntefritt" i upp till 12 månader.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Xbox 360 elite
    By EvilBetty in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 14:08
  2. .img .iso .mkv på Original Xbox 360 Elite
    By Frisky1337 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 10:51
  3. xbox 360 elite disk
    By Krewie in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 23:17
  4. Flasha en ny elite
    By EvilBoY in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 18:49
  5. xbox 360 Elite fläktar väsnas
    By dr_fredrik in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 17:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •